Ieri, la Cluj-Napoca s-a lansat campania de informare "Eurotren"

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Centrul de Resurse pentru Diversitate Etnoculturala a pus la punct detaliile unei campanii de informare europeana pe care a lansat-o, ieri, la Cluj, sub genericul "Ai si tu un loc". Ea se va desfasura

Centrul de Resurse pentru Diversitate Etnoculturala a pus la punct detaliile unei campanii de informare europeana pe care a lansat-o, ieri, la Cluj, sub genericul "Ai si tu un loc". Ea se va desfasura mai intai in aprilie si mai, apoi in septembrie-octombrie si va cuprinde 32 din garile importante ale Regionalei de Cale Ferata Cluj (judetele Cluj, Bihor, Bistrita-Nasaud, Maramures, Satu Mare si Salaj). In statiile cu pricina vor putea fi consultate afise in care se dau informatii despre consecintele pe care le va avea asupra vietii romanilor procesul integrarii in Uniunea Europeana. In cateva gari mai mari va fi distribuit un buletin informativ "Eurotren", cu aparitie bilunara, despre acelasi subiect al aderarii la UE. In plus, in statia Cluj se va instala un infokiosk Europa, adica un dispozitiv de informare interactiv cu ecran digital senzitiv, de la care se pot afla informatii despre UE, statele membre ori candidate, institutiile europene. Proiectul "Destinatie: Statia Europa" are un buget de 43.720 euro, fiind finantat in cota majoritara de UE. CRDE estimeaza ca numarul beneficiarilor ar putea ajunge in 4 luni la circa 400.000.

Politică



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite