În plină criză, Kanal D difuzează un show cu bani

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Postul TV va lansa azi, într-o zi de vineri 13, un program despre puterea banilor şi conflictele pe care aceştia le stârnesc în familii, dar şi între partenerii de afaceri.. Actorul Mircea Drîmbăreanu va prezenta emisiunea al cărei concept aparţine Zucchero Production. Televiziunea aşteaptă audienţe peste media postului.

„Banul este ochiul dracului“ sau „banii n-aduc fericirea, dar o întreţin“ sunt câteva dintre vorbele care circulă în folclorul românesc.

În aceste condiţii, Kanal D difuzează show-ul „Foame de bani“, care şi-a propus să le arate telespectatorilor cum forţa banilor poate duce la conflicte între oameni: soţi care se ceartă din cauza modului în care partenerul administrează bugetul familiei, parteneri de afaceri care se consideră furaţi unul de celălalt, moşteniri şi dezmoşteniri, părinţi care îşi ceartă copiii că nu aduc bani în casă, deşi sunt cu mult trecuţi de vârsta majoratului.

 Reality-show-ul va prezenta şi cazuri de afaceri de familie nereuşite. Fiecare ediţie va aduce situaţii noi, vor fi dezbătute problemele de zi cu zi ale familiilor obişnuite, vor fi puse la încercare chiar şi relaţiile de rudenie dintre oameni.

Irina Radu, director de producţie la Kanal D, a afirmat că se aşteaptă ca noul program să realizeze audienţe peste media postului. „Intenţia noastră este să creştem în continuare - deci orice emisiune nouă trebuie să fie încă o locomotivă pentru staţie“, spune ea.

„Am considerat că într-un an în care banul va fi una dintre problemele cele mai importante pentru români, e bine să se vadă unde duc deciziile pripite, conflictele care pleacă de la bani, gesturile nebuneşti făcute de dragul banului, într-un cuvânt, unde duce «foamea de bani», a mai afirmat Irina Radu.

5.000 - 6.000 de euro pe ediţie

Show-ul este pigmentat cu certuri, mai ales că fiecare are modul său de a găsi soluţii şi de a gestiona conflictul, de aceea, în cele mai multe cazuri, este nevoie de un consultant extern.

Împreună cu prezentatorul Mircea Drîmbăreanu, cunoscut şi din sitcomul „Uşă’n uşă“, telespectatorii vor putea descoperi şi înţelege cum banii pot fi mărul discordiei într-o relaţie de orice tip, dar şi câteva metode de a rezolva conflictele.

Reprezentanţii postului nu au precizat care este preţul unei ediţii, spunând doar că este „cel al pieţei, normal pentru o producţie care foloseşte doar filmări de teren, fără studio“. Concret, o ediţie costă cam 5.000-6.000 de euro, potrivit unor surse din piaţă.

Kanal D l-a ales pe actorul Mircea Drîmbăreanu să prezinte show-ul deoarece „are credibilitatea dată de vârstă şi de fizicul său şi oricum ne dorim să mai scoatem feţe noi la televizor“ şi pentru că „lumea doreşte să vadă şi alt tip de prezentator, nu numai fete dezbrăcate“.

Mircea Drîmbăreanu este actor la Teatrul Evreiesc şi nu a fost niciodată în rol de  prezentator TV. Filmările la reality-show-ul „Foame de bani“ se realizează în diferite locaţii, atât din mediul rural, cât şi prin oraşe, şi vor fi prezentate poveşti despre oameni din diferite clase sociale.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite