Noua imagine a Asirom, un milion de euro

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În urma procesului de rebranding, Asirom speră să-şi păstreze cota de piaţă. Compania de asigurare, parte a grupului austriac Vienna Insurance Group începând din 2007, şi-a propus pentru

În urma procesului de rebranding, Asirom speră să-şi păstreze cota de piaţă. Compania de asigurare, parte a grupului austriac Vienna Insurance Group începând din 2007, şi-a propus pentru 2008 obţinerea unui profit brut de şapte milioane de euro, după ce, în urmă cu un an, a raportat pierderi de 31,78 milioane de lei (9,54 milioane de euro).

Majorarea profitului şi a cotei de piaţă

Asirom a anunţat ieri lansarea unui program de rebranding (cu un buget de un milion de euro) care urmăreşte reîmprospătarea imaginii companiei şi intrarea sub umbrela grupului Vienna Insurance Group. Spoturile campaniei sunt bazate pe prietenul "statornic" al omului, respectiv un ciobănesc mioritic care apare în toate cele trei clipuri TV pregătite.

Boris Schneider, directorul general al societăţii, a spus că managementul companiei şi-a propus în acest an o creştere de 30% a nivelului primelor brute subscrise comparativ cu 2007 şi majorarea cotei de piaţă.

"Rezultatele pe primul trimestru, care indică o creştere de circa 15% faţă de intervalul ianuarie-martie 2007, arată că suntem pe drumul cel bun şi vom atinge obiectivul urmărit în acest an", a mai spus Schneider.

În 2007, compania a raportat venituri din prime de 628,4 milioane de lei, în creştere cu 4,7% faţă de 2006. Asirom este al treilea asigurător local, conform datelor raportate la nivelul pieţei.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite