Pentru fiţoşi, ochelari de soare cu încrustaţii de cristale Swarovski

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Ochelarii de soare nu mai reprezintă de mult timp doar o protecţie contra razelor dăunătoare ochiului. Ei sunt în ultima vreme accesoriul preferat al fiţoşilor din întreaga lume. S-a ajuns la

Ochelarii de soare nu mai reprezintă de mult timp doar o protecţie contra razelor dăunătoare ochiului. Ei sunt în ultima vreme accesoriul preferat al fiţoşilor din întreaga lume.
S-a ajuns la moda de a fi purtaţi fără rezerve chiar în încăperi, seara, chiar şi atunci când lumina nu este foarte puternică! Unii fac acest lucru numai şi numai pentru că se vor a fi ieşiţi din comun, alţii suferă de ani de zile de fotofobie, dar nu îndrăzniseră până acum să stea cu ochelarii de soare pe nas când se întuneca afară 2007 este, din punctul de vedere al modei ochelarilor de soare, unul al strălucirii.
"Tendinţele pentru anul viitor sunt transpuse în strălucire şi luminozitate. 2007 este considerat a fi în totalitate un an al formelor îndrăzneţe, al unei străluciri speciale, iar fiecare dintre noi se poate regăsi cu uşurinţă în modelele acestei noi colecţii", ne-a declarat Elena Cristescu, director executiv Opticris. Pentru anul care tocmai a început, fiecare firmă celebră s-a străduit să creeze o linie specială de ochelari de soare. Bvlgari, de exemplu, reinventează Flower Special Edition, într-o combinaţie de cristale Swarovski de culoare neagră, asortate sau în contrast cu rama.
Apare ca noutate absolută motivul Astrale, inspirat din colecţia de bijuterii cu acelaşi nume, într-un design sofisticat definit de pietre preţioase. Linia Chanel, inspirată din colecţia de Haute Couture, aduce luminozitate şi preţiozitate prin braţele ochelarilor încrustate cu cristale Swarovski, poziţionate în cele mai inedite forme de stea sau de cometă.
Simbolul Chanel se va regăsi sub formă de baghete de cristal, o adevărată fuziune a tehnologiei cu designul modern.Casa Prada readuce în atenţia tuturor măştile supradimensionate, dar extrem de uşoare, purtând pe braţe şi anouri sigla Casei Regale de Savoya. Modelele sunt diversificate, iar Linea Rosa întregeşte, ca în fiecare an, colecţia. Pentru Dolce&Gabanna, 2007 înseamnă modele foarte mari, impunătoare, cu accesorii metalice aurii care dau strălucire şi stil purtătorului. Stilul napoleonic este numitorul comun ce caracterizează colecţia. Cea mai populară marcă de ochelari de soare din lume, Ray-Ban, se reinventează perpetuu. Prin remake-ul modelului Aviator, rămâne şi în 2007 în atenţia tuturor prin inconfundabila formă de lacrimă. În anul 2007 vom fi martorii unei evoluţii uimitoare a colecţiilor Aviator şi Wings şi, fără îndoială, reîntoarcerea modelului Wayfarer în forma şi dimensiunea originale. Sloganul Ray-Ban cu privire la Wayfarer va fi din nou în actualitate: "Copiat, dar niciodată egalat". În fiecare an, Opticris aduce pe piaţa din România peste 5.000 de modele de ochelari de soare şi de vedere. Anul acesta, firma, care este unic reprezentant şi distribuitor al liderului mondial Luxottica pentru brandurile celebre (ca Versace, Vogue, Chanel, Prada, Burberry, Salvatore Ferragamo, Donna Karan, Sergio Tacchini, Versus, Miu Miu, Byblos etc.), a lansat încă din luna decembrie a anului 2006 noile modele

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite