Fără reclame pe faţada Spitalului Judeţean din Timişoara

0
Publicat:
Ultima actualizare:

a luat-o, ieri, Constantin Ostaficiuc, preşedintele Consiliului Judeţean Timiş (CJT). Pe de altă parte, Mihai Ionac, directorul instituţiei sanitare, se arată dispus să renunţe la veniturile

a luat-o, ieri, Constantin Ostaficiuc, preşedintele Consiliului Judeţean Timiş (CJT). Pe de altă parte, Mihai Ionac, directorul instituţiei sanitare, se arată dispus să renunţe la veniturile extrabugetare obţinute prin această modalitate dacă şeful CJT va oferi altă sursă de venit.
Ionac a atras de mai multe ori atenţia asupra crizei financiare grave cu care se confruntă Spitalul Judeţean din Timişoara. Clădirea în care funcţionează spitalul aparţine Consiliului Judeţean Timiş şi este în administrarea conducerii instituţiei sanitare. Preşedintele Consiliului Judeţean Timiş s-a declarat deranjat de faptul că liderii spitalului nu au cerut aprobare pentru folosirea faţadei ca spaţiu publicitar. "Nici nu mă interesează să-l transform într-un spaţiu de reclamă, chiar dacă aduce nişte venituri. O să interzic acest lucru. Mi se pare normal, noi fiind proprietarii clădirii", a spus Ostaficiuc. El a precizat însă că această decizie va intra în vigoare numai după ce expiră contractele actuale, pentru a evita un eventual conflict. "Dacă ne interzice, asta e! Dacă are dreptate, o să ne scoatem pălăria în faţa lui şi o să-i cerem respectuos să ne ofere o alternativă, pentru că trebuie să existe o compensaţie", a declarat directorul Mihai Ionac.

O decizie controversată
Decizia de a folosi faţada spitalului ca spaţiu publicitar a stârnit o adevărată dispută anul trecut, când au apărut primele bannere. şefii de secţii au protestat atunci, susţinând că nu mai intră suficientă lumină în saloane. Mulţi dintre pacienţi, în schimb, s-au declarat mulţumiţi de umbra din timpul verii. Aceasta a fost o soluţie de compromis, pentru rezolvarea, măcar parţială, a crizei financiare grave a instituţiei. Printre cei care au decis să folosească faţada Spitalului Judeţean din Timişoara pentru a-şi face reclamă se numără clinici private, firme de electrocasnice, provideri de internet şi hipermarketuri. Veniturile pe care spitalul le obţine astfel sunt de aproximativ două sute de milioane de lei pe lună. Banii sunt folosiţi pentru mici reparaţii în interiorul spitalului.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite