Un fleac, avionul a întârziat 28 de ore

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Un fleac, avionul  a întârziat 28 de ore
Un fleac, avionul a întârziat 28 de ore

Zborul care ar fi trebuit să aducă acasă mai mulţi români din Italia a avut o întârziere record. Pasagerii au aterizat aseară, la ora 23.00, pe Aeroportul Internaţional din Cluj-Napoca, deşi cursa lor trebuia să ajungă de la Roma de mai bine de o zi.

Avionul Wizz Air care ar fi trebuit să transporte pasagerii la Cluj-Napoca duminică seara, a fost lovit de un fulger, potrivit reprezentanţilor companiei, iar defecţiunile tehnice au creat o întârziere care i-a obligat pe români să-şi petreacă o zi întreagă pe aeroportul Fiumicino din Roma.
Speriaţi, încărcaţi de emoţii, iar unii chiar cu lacrimi în ochi, pasagerii români au păşit pe poarta aeroportului clujean aseară, la ora 23.00. Şi-au luat rudele şi apropiaţii în braţe, cei din urmă aşteptându-i în aeropor încă de ieri.
Pasagerii s-au plâns de condiţiile improprii oferite de compania aeriană în Italia, dar şi de faptul că ieri au fost nevoiţi să aştepte toată ziua în aeroportul din Roma. Daniel Amzăr, purtătorul de cuvânt al Wizz Air, susţine că a informat constant reprezentanţii aeroportului italian cu privire la situaţie, însă nu-şi explică de ce unii pasageri nu au fost anunţaţi.
Românii au fost cazaţi la un hotel de patru stele după ora 1.00, iar a doua zi au fost nevoiţi să aştepte îmbarcarea de la primele ore. Au aşteptat în zadar, cursa lor decolând abia în jurul orei 21.00. „Am fost ţinuţi acolo fără mâncare, fără apă, deoarece unii nu mai aveam bani pentru a ne cumpăra“, ne-a spus băimăreanca Valeria Giurgiu, unul dintre pasageri.
Aceştia au sunat la ambasadă şi la Consulatul general al României în Italia, însă nimeni nu le-a dat nicio mână de ajutor. Mai mult decât atât, personalul aeroportului şi al companiei aeriene au refuzat să le ofere detalii. „Wizz Air nici măcar nu avea o reprezentanţă acolo, iar ceilalţi angajaţi ai aeroportului nu ne spuneau nimic“, a afirmat clujeanca Bianca Chiorean.

Amânaţi de la o oră la alta

Irena şi Cristian Suciu au vizitat Roma într-o scurtă vacanţă, dar nu au fost afectaţi de ceea ce s-a întâmplat pe aeroportul din capital Italiei. „Am lucrat ca o mare echipă, aveam grijă unii de alţii. Principala problemă întâmpinată acolo a fost faptul că nu ne spunea nimeni ce se întâmplă“, a povestit Cristian. „Ne-au pierdut bagajele, după care le-au recuperat şi apoi iar le-au pierdut”, ne-a povestit acesta.
Potrivit lui Cristian, grupul de 130 de persoane a fost anunţat că avionul lor pleacă la ora 11.00, după care a intervenit o nouă amânare. Acest lucru s-a întâmplat până la ora 21.00, când aproximativ 60 de persoane s-au îmbarcat în avionul ce urma să-i aducă la Cluj. Restul pasagerilor au ales alte curse.
Nu este pentru prima dată când un avion al companiei Wizz Air suferă defecţiuni. Cursa Cluj-Roma, din 2 noiembrie, a avut o întârziere de peste două ore, motivul invocat fiind aceleaşi probleme tehnice.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite