Udrea despre noul brand de ţara: Este o nouă imagine a României sub forma unui slogan şi a unui logo, deci un scris

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Ministrul Elena Udrea
Ministrul Elena Udrea

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea lansează astăzi, la Expo 2010 la Shanghai, noul brand turistic al României. A fost aleasă chiar ziua dedicată României în cadrul expoziţiei mondiale, iar noul slogan va fi „Explore the Carpathian Garden" („Explorează grădina carpatină").

Potrivit Impactnews turiştii sunt invitaţi să exploreze "grădina carpatică" prin culori vii care amintesc de natură, soare şi litoral.

Citeşte şi: Elena Udrea îi cere Olguţei Vasilescu daune de 100.000 de lei

"Există un logo, există un slogan, brandul are acest conţinut. Sigur este dificil să spui doar brand şi oamenii, cu toţii, să înţeleagă ce înseamnă. De fapt este o nouă imagine a României sub forma unui slogan şi a unui logo deci un scris, o identitate vizuală, dar care în spate, aceste două elemente, au studii foarte multe făcute prin România, în străinătate, în pieţele ţintă de unde noi dorim să ne atragem turişti. În afară de promovarea prin acest brand, care se va face pe bani europeni, până în 2013 se alocă 75 de milioane de euro", a declarat Elena Udrea, pentru Antena 3, de la Shanghai.

Citiţi şi: 19 milioane lei a costat pavilionul României la Expo Shanghai

"Cred că fiecare român se va regăsi în noul brand turistic al României şi va regăsi ceea ce iubeşte la România, va recunoaşte ceea ce îi place la ţara lui", a spus Elena Udrea.

Întrebată de cum ar convinge un chinez să viziteze ţara noastră şi care ar fi motivul pentru care acesta ar veni în România, Elena Udrea a răspuns: "Ca să întâlnească sufletul românesc".

"Aş spune să meargă în România ca să întâlnească sufletul românesc care înseamnă natura neatinsă, tradiţiile româneşti. Iar chinezii sunt foarte apropiaţi de tradiţiile româneşti, relaţia dintre România şi China este una îndelungată şi extrem de apropiată, ei vorbesc şi acum despre legăturile strânse pe care le-au avut cu noi, şi numărul mare de cetăţeni chinezi care au studiat în România şi care acum ne sunt prieteni de aici din China. Deci le-aş spune că-şi găsesc jumătatea sufletului dacă vin să viziteze România, găsesc împlinirea sufletească pentru că acolo vor fi în mijlocul naturii şi de asemeni vor cunoaşte ceea ce înseamnă tradiţiile româneşti, cultura românească. Toate sunt neatinse ca acum 80 de ani", a mai spus ministrul Turismului.

Potrivit Mediafax, în centrul logoului ar fi scris "România" într-un font rotund, caligrafic. Fiecare literă este colorată în mai multe nuanţe de verde, în timp ce semnul diacritic al literei "â" este colorat cu nuanţe de galben şi portocaliu.

Brandul conţine şi un element grafic. Acesta este poziţionat în partea dreaptă şi este asemănător unei frunze care alunecă pe o apă curgătoare, iar sloganul "Explore the Carpathian garden" este plasat în partea de jos a imaginii. Acesta ar fi scris cu un font mai comun, înclinat spre dreapta, ar avea tot o nuanţă de verde şi ar fi plasat pe un fundal alb.

Anunţul va fi făcut chiar în pavilionul ţării noastre, conceput în forma unui măr. Logoul a fost păstrat până în ultima clipă sub cel mai mare secret. De conceperea şi realizarea brandului turistic s-a ocupat consorţiul de firme THR (Spania) - TNS, care a câştigat, în urma unei licitaţii, contractul pus la bătaie de Ministerul Turismului în 2009.

Potrivit unui comunicat al Ministerului de Externe, la eveniment vor participa, alături de miniştrii Elena Udrea şi Teodor Baconschi, şi Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi, sportivi de marcă recunoscuţi în întreaga lume.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite