Consumatorii din UE se plâng cel mai mult de serviciile de transport

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Consumatorii din UE se plâng cel mai mult de serviciile de transport
Consumatorii din UE se plâng cel mai mult de serviciile de transport

Cele mai multe reclamaţii din UE au fost făcute împotriva serviciilor de transport în 2008. Consumatorii din Europa au fost cei mai nemulţumiţi de sectorul transporturilor, fiind obiectul a o treime din reclamaţiile făcute către reţelele Centrelor Europene ale Consumatorilor (ECC).

Anul trecut, 33% dintre plângerile primite de ECC au avut ca ţintă principală serviciile de transport. Din total reclamaţiilor pentru astfel de servicii, nu mai puţin de 80% au vizat transportul aerian.

Alte 25 de procente din totalul plângerilor formulate de consumatorii europeni în 2009 au fost legate de servicii de agrement, iar 13% au avut ca obiect deficienţe ale serviciilor hoteliere şi restaurantelor. Un alt sfert dintre consumatori au avut probleme cu diferite produse şi servicii, în schimb ce 18% s-au confruntat cu probleme legate de livrări.

"În timpul recesiunii, consumatorii sunt şi mai vulnerabili în faţa ofertelor suspicios de ieftine şi a promoţiilor false atractive. Ceea ce contează nu sunt doar legile pentru protecţia consumatorilor, dar şi beneficiile pe care le aduc aceste legi consumatorilor, în viaţa de zi cu zi, fie că sunt acasă sau în străinătate", a declarat comisarul european pentru protecţia consumatorilor, Meglena Kuneva

"Vreau să îi asigur că atunci când un comerciant le încalcă drepturile în timp ce fac cumpărături dintr-un alt stat european, centrele ECC sunt acolo pentru a-i ajuta", a completat Kuneva.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite