Timişorenii, foarte nemulţumiţi de starea drumurilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

de starea drumurilor. La polul opus, foarte mulţumiţi sunt doar... 0,6%. Aceasta este şi cea mai gravă problemă a Timişoarei, pe care locuitorii oraşului o vor rezolvată cât mai repede. Pe

de starea drumurilor. La polul opus, foarte mulţumiţi sunt doar... 0,6%. Aceasta este şi cea mai gravă problemă a Timişoarei, pe care locuitorii oraşului o vor rezolvată cât mai repede. Pe locul al doilea este curăţenia. Timişorenii au identificat şi alte probleme, în ordinea gravităţii lor: spaţiile verzi şi parcurile, ordinea şi liniştea publică, transportul în comun, canalizarea, parcările auto, câinii comunitari.
Tot în cadrul acestui sondaj, timişorenii au acordat note Primăriei şi Consiliului Local Timişoara. În condiţiile în care nota 1 înseamnă ineficienţă totală, iar nota 10 desemnează eficienţă totală, 24,2% au dat 8 Primăriei Timişoara. Consiliul Local a primit tot nota 8, din partea majorităţii repondenţilor. Doar pentru aproape 8% aleşii sunt repetenţi la capitolul eficienţă.
şi funcţionarii angajaţi în Primăria Timişoara au trecut clasa la capitolul comportament. 46,1% din timişoreni sunt mulţumiţi şi foarte mulţumiţi de modul în care au fost trataţi. 18,4% sunt indecişi atunci când li se cere să furnizeze o opinie pozitivă sau negativă. Există însă şi un procent cumulat al celor nemulţumiţi de felul în care sunt trataţi când merg la primărie - aproximativ 14,5% din timişoreni. Motivele lor de nemulţumire sunt lipsa de politeţe, aroganţa, ineficienţa, cozile şi birocraţia.

Corupţia în administraţia locală
Conform sondajului, 31,1% din timişoreni consideră corupţia ca un fenomen general existent în cadrul Primăriei Timişoara, în timp ce alţi 33,1% cred că există, dar este un fenomen restrâns. Numai 11,9% din timişoreni susţin că nu există corupţie în această instituţie. Aproximativ 4% au recunoscut că, în ultimul an, cineva din familia lor sau ei personal au oferit atenţii, cadouri sau bani funcţionarilor de la primărie pentru a facilita rezolvarea unor probleme. Ei au încercat astfel să rezolve eliberarea de certificate, probleme imobiliare, acte, autorizaţii. Sondajul a fost realizat în luna mai a acestui an, iar marja de eroare este de 2,75%.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite