Studenţii de la „Cuza“ se întrec în creativitate

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Câteva zeci de tineri îşi prezintă până diseară proiectele în Aula „Mihai Eminescu” Team Adventure este primul concurs pentru tinerii care studiază ştiinţele comunicării.

Studenţii de la Universitatea „Al. I. Cuza” îşi prezintă cele mai interesante idei în Aula „Mihai Eminescu” la concursul „Team Adventure”, care s-a deschis astăzi de la ora 15.00 şi se va încheia diseară la ora 20.00 cu o gală de premiere.
„Competiţia se adresează studenţilor şi absolvenţilor de la Relaţii Publice şi Comunicare. La Team Adventure s-au înscris opt echipe a câte patru membri, care au astfel ocazia să pună în practică cunoştinţele pe care le-au acumulat la şcoală. Îi aşteptăm în număr cât mai mare pe cei care vor să-şi susţină colegii”, afirmă Iuliana Decianu, unul dintre organizatorii întrecerii.

Pe lângă prezentarea ideilor originale, tinerii vor astfel să atragă atenţia marilor companii, unde doresc să se angajeze în viitor. „Avem deja parteneri câteva companii private, care vor participa şi la evaluarea proiectelor. Suntem la prima ediţie a acestui concurs şi ne dorim să atragem atenţia firmelor private asupra proiectului”, adaugă Iuliana Decianu.

Iniţiativele studenţeşti apreciate de privaţi


Reprezentanţii agenţiilor de publicitate spun că astfel de iniţiative ar trebui să aibă tinerii din toate universităţile ieşene, cu condiţia să fie organizate de studenţi, nu de profesori.

„Cred că este foarte important că tinerii devin activi, gândesc independent şi exersează problemele organizatorice. Tinerii care organizează singuri astfel de evenimente învaţă într-adevăr să se descurce în astfel de situaţii, pe când cei care activează într-o organizaţie preiau doar paşii care le sunt predaţi de coordonatorii lor”, explică Adela Cif, de la Agency One.
Pentru a fi remarcaţi, tinerii ar trebui să ştie să lucreze cu mass-media, mai spun reprezentanţii agenţiilor de publicitate. „Dacă nu apar în presă, evenimentul va rămâne doar unul intern, fără nici un fel de ecou. Cel mult vor putea trece în CV acţiunea pe care au organizat-o”, completează Adela Cif.

"Fiindcă studiază Relaţiile Publice, tinerii ar trebui să ştie că oamenii de afaceri vor afla mai uşordespre ei din mass-media"
Adela Cif, Agency One

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite