Ştefan Liuţe: „Nu este plagiat, este o dovadă de comoditate"

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Potrivit lui Ştefan Liuţe, Managing Partner al agenţiei de consultanţă de brand Grapefruit, noua identitate vizuală a României nu te face nici să fugi, dar nici să vii spre ţara noastră.

„Putea fi mai bună, mai originală, mai creativă", explică omul de branding. Cât despre mult discutata frunză, el declară: „Faptul că au luat frunza aceea nu e nici furt şi nici plagiat. E o dovadă de comoditate că nu au desenat-o ei, motiv pentru care se expun la o situaţie ca cea de acum".

Liuţe e de părere că s-a ajuns la această situaţie şi din cauză că în licitaţia derulată de Ministerul Turismului principalul element de care s-a ţinut cont a fost preţul, după cum cere legea.

„Ca să se încadreze în preţul mic, compania a căutat cele mai ieftine soluţii pentru acest proiect", a mai declarat Ştefan Liuţe. Omul de branding mai atrage atenţia asupra faptului că „ministerul nu poate avea competenţe de management de brand. Şi asta nu ţine de un ministru x sau y. Pur şi simplu instituțiile publice din România nu pot atrage şi reţine specialişti în acest domeniu".  

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite