Şina de tramvai, inamicul maşinii

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Arterele care coincid cu traseele de tramvai sunt prevăzute cu două benzi de circulaţie pe sens. Pentru că prima bandă este de cele mai multe ori ocupată de autoturisme parcate, şoferii sunt

Arterele care coincid cu traseele de tramvai sunt prevăzute cu două benzi de circulaţie pe sens. Pentru că prima bandă este de cele mai multe ori ocupată de autoturisme parcate, şoferii sunt nevoiţi să circule pe linia de tramvai cu riscul de a rămâne fără cauciucuri. Bucăţile de metal desprinse din plăcile ce alcătuiesc şina de tramvai şi gropile de lângă linie sunt adevarate pericole pentru cauciucurile maşinilor.

“Eu nu am păţit, însă am colegi care şi-au tăiat şi două cauciucuri pe lună. Cei de la Eltrans mai repară ei din când în când, însă numai cârpesc. Cele mai mari probleme sunt în zonele unde se bifurcă liniile de tramvai şi unde întorc acestea. Chiar dacă la anvelope ai garanţie când le cumperi, aceasta nu este valabilă şi în cazul cauciucurilor tăiate de şina de tramvai”, a declarat Cosmin Panait.

În zonele unde şina de tramvai traversează arterele de circulaţia, diferenţele de nivel pun la grea încercare şoferii. Pe unele porţiuni, circulaţia nu se poate desfăşura cu viteze mai mari de zece kilometri pe oră dacă şoferul îşi menajează maşina. Ultima lucrare de anvergură la calea de rulare a tramvaielor a fost făcută anul trecut. Intersecţia în care cele două trasee ale tramvaiului se separă în apropierea Gării a fost decopertată, iar terasamentele şinelor de tramvai ranforsate tocmai pentru a elimina diferenţele de nivel. Dacă în intersecţie nu sunt acum probleme, după porţiunea unde s-a intervenit, capcanele pentru şoferi apar din nou.

Evenimente



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite