Bucureşti: Cel mai mare mall din România, deschis pe jumătate

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Bucureşti: Cel mai mare mall din România, deschis pe jumătate
Bucureşti: Cel mai mare mall din România, deschis pe jumătate

Bucureştenii s-au înghesuit ieri să vadă cel mai mare mall din ţară, însă au găsit magazine închise şi locuri de joacă neamenajate. Patinoarul, pista de carting şi trenuleţul electric, atracţiile de la Afi Palace Cotroceni, se vor deschide abia peste 10 zile. Ieri, s-au inaugurat doar magazinele. (GALERIE FOTO)

Unul dintre cele mai aşteptate centre comerciale, Cotroceni Mall, şi-a deschis porţile ieri, la ora 12.00. Anunţat drept cel mai mare din ţară, mallul care se întinde pe 215.00 de metri pătraţi, chiar dă senzaţia de spaţialitate, în ciuda aglomeraţiei. 

PRIMA ZI. La cumpărături, în cel mai mare mall din ţară

INAUGURARE. Mâine se deschide cel mai mare mall din România

INOVAŢIE. Cel mai mare cinema 3D, la mallul Cotroceni

ÎMBULZEALĂ. Nebunie la mall-ul din Cotroceni

WEEKEND. Buluceală la noul mall

Cei mai mulţi dintre vizitatori au venit din curiozitate. Au început să ia magazinele la rând, de la parter până la etaj, alegând branduri precum Zara, Pull and Bear, Stradivarius, Berska ori Massimo Dutti.

Însă, pe lângă câteva vitrine frumos amenajate dar fără afişe cu oferete speciale, erau şi vitrine cu manechine goale, cutii de carton sau cu vreun muncitor care încă mai văruia sau lucra la instalaţia electrică.

Muncitori în loc de manechine sau oferte

Minişantier era şi în parcare: la cinci ore de la inaugurare încă se mai lucra la borduri şi la instalarea decoraţiunilor de iarnă. „Din cele 215 magazine care se află în incita spaţiului comercial, 180 sunt deschise în prezent, însă cu siguranţă vor putea fi vizitate toate până la 10 noiembrie”, a promis Roxana Vlad, reprezentant al mallului.

Cu toate acestea, bucureştenii au putut admira produsele unor mărci noi pe piaţa bucureşteană. Magazinele Mona, Depot 96, Escape Star Jeans şi Kix sunt câteva dintre aceste premiere, La Mona se găsesc haine din piele naturală din Italia, prelucrată în Belgrad, la Depot 96 clientele pot găsi îmbrăcăminte la preţuri accesibile, iar la Escape Star Jeans tinerii pot încerca o marcă nouă de pantaloni sport cu preţuri care încep de la 180 de lei. Cei care dispun de mai mulţi bani pot intra la Kix, unde se găsesc faimoasele UGG-uri (cizme îmblănite) la preţuri între 650 şi 1.000 de lei.

image

Bucureştenii tatonează terenul

Magazinele noi nu erau încă foarte vizitate. „Oamenii intră în magazin uşor reticenţi, se uită la produse, apoi se arată încântaţi şi spun că vor reveni. E mai greu până se obişnuiesc cu noul brand”, a spus reprezentanta magazinului Mona. Hipermarketul Real este cel care a avut ieri cel mai mare succes, în primul rând datorită preţurilor reduse. „Am cumpărat o pungă mare de detergent şi am primit bonus una de două kilograme. Am mai cumpărat ulei care este mai ieftin decât în orice alt supermarket şi tot felul de produse la preţuri mici”, a spus Gheroghiţa Bolintineanu, care locuieşte în zonă. Hipermarketul este deschis non-stop.

Cele mai vizitate malluri

Potrivit unui studiu al firmei de consultanţă imobiliară Colliers International,
cel mai mare număr de vizitatori, 40.000 pe zi, l-a avut anul trecut centrul comercial Unirea Shopping Center din Bucureşti. Acelaşi mall a avut în 2008 şi cele mai mari vânzări pe metru pătrat pentru retailerii de îmbrăcăminte, devansând noile malluri Plaza România sau Baneasa Shopping City. Astfel, cele mai vândute mărci, potrivit aceluiaşi studio, au fost Steilmann, Polo Garage, Flo & Jo sau Lee Cooper.

Locurile doi şi trei din topul Colliers sunt ocupate  de Plaza România şi Bucureşti Mall, care atrag zilnic în jur de 30.000 de vizitatori.


Citeşte şi

Timişoara: Cel mai mare mall din Vest va fi de două ori mai mare

 

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite