Publicitatea online prinde teren. Cât de influenţaţi sunteţi de reclamele de pe Internet ?

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Cei care folosesc Internetul sunt influenţaţi de reclamele pe care le văd
Cei care folosesc Internetul sunt influenţaţi de reclamele pe care le văd

Reclamele din mediul online încep să prindă teren. Mulţi dintre consumatori cumpără un produs după ce văd reclama online.

Un sondaj despre reclamele din mediul online, efectuat de BestJobs.ro, arată că 34% dintre consumatori sunt influentaţi de publicitatea online.

18% dintre repondenţi arată că sunt destul de influenţaţi de reclamele online, 7% sunt foarte influenţaţi. Sondajul arată că numai 18% din oamenii care primesc reclamele online obişnuiesc să dea click pe acestea.

De asemenea, cercetarea mai arată că majoritatea reacţionează la publicitatea online prin căutarea detaliilor despre produsul / serviciul promovat (16%), informarea în vederea cumpărării (15%), accesarea directă a site-ului producătorului (9%) sau prin transmiterea de mesaje legate de produsul / serviciul respectiv (3%).

Publicitatea online câştigă din ce în ce mai mult atenţia consumatorilor. Intrebaţi care mediu de promovare îi influenţează cel mai mult, 34% au răspuns cu “publicitatea online”, alături de cea la TV (44%), din brosuri (4%) şi ziare / reviste (4%), de la radio (3%), de pe panouri stradale (3%) şi din alte metode de publicitate (8%).

23% dintre respondenţi afirmă că sunt dispuşi să cumpere un produs / serviciu în urma vizualizării unei reclame online, iar 29% în urma vizionarii unei reclame la TV.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite