Publicitate outdoor gratuită, solicitată pentru "Turist în România"

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Ministerul Turismului a lansat un apel către societăţile de publicitate outdoor, prin care le solicită să pună la dispoziţia ministerului, gratuit, panouri publicitare.  Potrivit unui comunicat al ministerului, această solicitare urmăreşte promovarea turismului intern, „Turist în România”.

"Societăţile de acest gen sunt rugate să pună la dispoziţia ministerului, în mod gratuit, panourile publicitare de tip outdoor pe care le au disponibile în perioada 10 iulie – 31 august 2009", se anunţă în comunicat.

Campania „Turist în România” a Ministerului Turismului are ca obiectiv promovarea destinaţiilor româneşti pe plan intern, în scopul de a conştientiza consumatorii de produse turistice cu privire la atracţiile pe care România le oferă şi pentru a determina cât mai mulţi români să îşi petreacă vacanţele în ţară.

Potrivit unui anunţ de licitaţie al Ministerului Turismului, pentru realizarea campaniei "Turist în România" se vor cheltui aproape patru milioane de lei, fără TVA. Banii provin de la bugetul de stat, transmite NewsIn.

Campania ar trebui să aibă loc în perioada care ar trebui să se desfăşoare în perioada 1 august – 25 decembrie 2009, 

Evenimente

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite