Produsele de lux se vând bine

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Devenii au rămas fideli parfumurilor de lux, trabucurilor cubaneze şi bijuteriilor de firmă.

Unitatea de măsură a opulenţei şi luxului la hunedoreni a rămas până azi ancorată în micile plăceri ale vieţii, a căror achiziţie este însă departe de a fi un chilipir. Deşi ne apropiem de apogeul unei crize economice, vânzarea magazinelor de profil continuă să se menţină la cote ridicate. „Vindem cinci parfumuri de lux zilnic. De 1 martie am dat 10 parfumuri de marcă, fiecare cu preţul peste 150 de lei. Preferinţele devenilor sunt mărcile Dolce-Gabbana, Hugo Boss şi Givenchy. Cel mai scump parfum pe care îl avem costă 500 de lei”, a spus Violeta Morar, comerciant într-o parfumerie de lux. Criza se vede „roz” şi prin fumul ţigărilor de foi cubaneze. Cristina Sara, comerciant la tabac-shop, vinde ritmic câteva zeci de trabucuri în fiecare săptămână. „Clienţii nu renunţă la tabietul lor. Plătesc până la 100 de lei pe o singură havană ca să-şi satisfacă un tabiet”, a spus comercianta.

Nici la băuturi fine vânzările nu a fost diminuate de criză. Tabac-shop-ul a făcut vânzări record în luna februarie, când, printre altele, pentru o sticlă de whisky s-a încasat 910 lei. Faţă de anul trecut, hunedorenii s-au arătat în acest an ceva mai reticenţi doar la cumpărarea de bijuterii. Cea mai slabă căutare o au ceasurile. În două luni de zile, magazinul lui Rodica Noaghi nu a vândut niciun ceas. „Cea mai scumpă bijuterie vândută în acest an a fost o pereche de cercei placaţi cu argint şi cristale Swarovski, pentru care clientul a dat 397 de lei”, spune comerciantul. Pentru cei de la magazinul Nike emoţiile de acum încep. „Azi am terminat promoţiile iar preţurile au luat-o în sus. Clienţii nu au avut nicio problemă să dea 250 de lei pe o pereche de pantofi sport de marcă. Să vedem dacă la 350 de lei vânzările vor mai merge tot atât de bine”, au spus reprezentanţii magazinului.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite