Personalitatea, între joacă şi profesionalism

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Firmele îşi pot cunoaşte angajaţii şi forma echipei cu ajutorul testelor de personalitate profesioniste. Orădenii au acces la un test de personalitate compex, utilizat de echipele Volkswagen sau American Express.

Testele de personalitate Persolog pot fi utilizate atât de persoane fizice, cât şi de companii în recrutarea de personal sau formarea şi consolidarea echipelor. „Testul Persolog utilizează tendinţele de personalitate D,I,S,C, descoperite la începutul anilor 70 şi perfecţionate de psihologi în ultimii 30 ani. Acum, acest test are o precizie de peste 90%”, spune Peter Kulcsar, project manager al Persolog România.
Cu ajutorul acestui instrument, oamenii se pot cunoaşte şi accepta pe sine, îi pot înţelege şi accepta mai uşor pe cei de lângă ei.

Instrument preferat de firme mari

Firmele mari şi medii, interesate de câştig sigur pe termen lung, sunt principalii clienţi care utilizează acest instrument în selectarea personalului şi formarea echipelor. „Profilul de personalitate este primul pas. După stabilirea acestuia, oferim traininguri de comunicare, leadership, managementul timpului, rezolvarea conflictelor, îmbunătăţirea echipei, vânzări şi altele”, precizează Peter Kulcsar. În funcţie de nevoile omului sau ale firmei, oferta de instrumente de cunoaştere şi dezvoltare a personalităţii este mai simplă sau mai complexă, iar implementarea ei durează mai puţin sau mai mult.
Un factor foarte important este dorinţa de cooperare a clientului. „Testul D,I,S,C este foarte complex şi precis, dar dacă firma nu vrea să urmeze sfaturile ce decurg din rezultatele obţinute de noi, nu o putem obliga să le implementeze”, conchide el. Criza a afectat şi cererea acestui instrument. „Multe firme şi-au redus cheltuielile din cauza crizei. Primele tăiate de pe listă au fost dezvoltarea personalului, training şi marketing”, constată Kulcsar.

Testul D,I,S,C pentru indivizi

Persolog organizează traininguri şi pentru persoane fizice. „Eu mi-am făcut acest test acum trei ani. M-am recunoscut în rezultate şi am început să îmbunătăţesc punctele slabe pe care le-am descoperit”, spune Peter Kulcsar.
Din experienţa sa, majoritatea celor care vin la training ca persoane fizice descoperă valoarea acestui instrument abia pe la jumătatea seminarului, când obţin deja profilul personalităţii lor. „Toţi s-au recunoscut în rezultatele testului şi au devenit curioşi de paşii următori, mai ales de îmbunătăţirea punctelor slabe”, spune el.
Pe baza testului D,I,S,C, se poate îmbunătăţi nu doar cariera profesională, ci şi relaţia de cuplu şi relaţia cu copiii. Pentru publicul larg, Persolog România a lansat acum o carte bazată pe tendinţele de personalitate D,I,S,C, prin care cititorului i se deschid trepte de dezvoltare.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite