Pasarela ucigaşă de la Tâncăbeşti, construită corect

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Rezultatele preliminare ale anchetei Ministerului Transporturilor în cazul pasarelei de la Tâncăbeşti arată că lucrarea a fost realizată conform proiectului. Cu toate acestea,

Rezultatele preliminare ale anchetei Ministerului Transporturilor în cazul pasarelei de la Tâncăbeşti arată că lucrarea a fost realizată conform proiectului.

Cu toate acestea, specialiştii care au întocmit raportul au recomandat realizarea unui plan de intervenţie la pasarelele existente. Preşedintele comisiei de investigaţii, Eugen Ispas, a declarat că normele româneşti şi europene nu prevăd dimensionarea pasarelelor, explicând că, în funcţie de dimensiunile acestora, se acordă avizele de circulaţie pentru maşinile grele.

Camionul avea 70 km/h

"Impactul dintre bena camionului şi pasarelă a fost puternic, basculanta fiind foarte grea şi având o viteză de circa 70 de kilometri la oră. Şoferul autobasculantei a continuat drumul, nefiind găsită nicio urmă de frânare după accident."

Preşedintele comisiei de investigaţii a mai spus că pasarela de la Tâncăbeşti a fost realizată corect, fiind dimensionată să reziste la sarcini normale. Raportul preliminar în cazul accidentului de la Tâncăbeşti va fi trimis Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) şi Autorităţii Rutiere Române.

Pasarela pietonală s-a prăbuşit, la 25 iunie, pe DN1, în localitatea Tâncăbeşti, căzând peste două maşini aflate în trafic. În urma accidentului, două persoane au murit, iar o alta a fost rănită.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite