Participare slabă la târgul de turism de la Dubova

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Organizatorii spun că manifestarea nu a fost la nivelul celor de la Timişoara

Avem frumuseţi nebănuite, dar nu ştim să le promovăm. Un astfel de exemplu l-am întâlnit ieri în Clisura Dunării, unde la târgul româno-sârb, de promovare turistică şi economică a zonei, vizitatorii au putut fi număraţi pe degete. Târgul a fost organizat de Fundaţia Rubin din Timişoara, în parteneriat cu primăriile Dubova- România şi Kikinda- Serbia. „E bine că s-a organizat acest târg. E o idee foarte bună pentru comună. Se mai dezvoltă şi turismul şi sper ca astfel tineretul să-şi găsească de lucru. Nu prea e lume. Poate trebuia să fie organizat sâmbătă sau duminică“, ne-a spus Lida Ştefănescu, localnică. 

Standurile erau pustii


Manifestarea a început, ieri-dimineaţă, în jurul orei 10, când organizatorii şi cele 20 de firme invitate au deschis manifestarea. Au debutat însă cu stângul, pentru că nimeni nu a ţinut un cuvânt de deschidere. Participanţii au aşezat pe standuri câteva pliante şi materiale de prezentare, parte dintre ele în limba engleză, din care un turist român sau un localnic nu ar fi înţeles mare lucru. Nici vremea nu a fost de partea organizatorilor, standurile improvizate fiind aproape „zburate“ de vântul puternic. Doar doi localnici au îndrăznit să calce pragul târgului. Organizatorii au recunoscut că manifestarea nu este de dimensiunea celor organizate în Timişoara. „Nu avem public aici. Ce au fost, au fost turişti. Poate vor veni mai mulţi mâine (n.r. astăzi)“, ne-a spus Roxana Petre, director executiv al Fundaţiei „Rubin“.

Proiectul continuă în Serbia


Târgul de promovare turistică şi economică Dubova beneficiază de o finanţare europeană nerambursabilă şi are scopul de a promova dezvoltarea relaţiilor economice şi turistice din regiunile Dubova- România şi Kikinda-Serbia. „Prin acest târg, ne propunem promovarea turistică şi economică a zonelor Dubova şi Kikinda din Serbia, crearea unei punţi între cele două ţări şi încurajarea cooperării, în domeniul economic, între cele două ţări. Sperăm că pe viitor, agenţii economici prezenţi la acest târg îşi vor extinde afacerile şi în ţările vecine“, ne-a spus Roxana Petre, reprezentantul organizatorilor. La târg au participat aproape 20 de firme din ţară, dar şi din Kikinda- Serbia, cu diferite domenii de activitate: arhitectură, turism, consultanţă sau media (publicitate). Proiectul va continua luna viitoare la Kikinda, în Serbia.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite