Pariurile sunt tot mai căutate pe timp de criză

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Oamenii speră să obţină câştiguri mari cu investiţii după cât le permite buzunarul

Arădenii s-au prezentat în număr mare la uşile caselor de pariuri sportive, în tentativa de a-şi suplimenta câştigurile.

Meciurile din Cupele Europene i-au atras pe arădenii amatori de pariuri sportive. Casele de pariuri au oferte diversificate şi sunt preferate de oamenii care vor să câştige bani mizând pe cunoştinţele sportive. „Aici nu e vorba doar de noroc, pentru că îţi alegi meciurile în funcţie de ce ştii tu despre echipele respective”, susţine Traian Leah,  care joacă la pariuri ca să-şi completeze pensia.
„Meciurile de fotbal sunt cele mai populare şi includ cele mai multe variante de câştig. Se poate paria pe echipa câştigătoare a unui meci sau a unei competiţii, pe scorul exact al unei partide, pe scorul la pauză, pe echipa care va înscrie primul gol, sau pe numărul de goluri marcate”, explică Alin Vasile, angajat al unei agenţii din Arad.
Strategii şi noroc
Jucătorii se împart în două categorii. Cei împătimiţi, care joacă zilnic, şi cei ocazionali, activi mai mult în perioada sfârşitului de săptămână. „Eu prefer să joc mai rar, dar atunci pariez pe sume mai mari. Mă orientez mai mult către meciurile internaţionale, am ajuns să le cunosc destul de bine”, spune şi Iuliu Pataki. Acesta s-a prezentat azi dimineaţă la o agenţie pentru a-şi ridica banii câştigaţi din pariurile făcute aseară, la meciurile din Champions League.

Risc de dependenţă
Pentru că tentaţiile sunt foarte mari, unii dintre jucători trebuie să fie atenţi să nu devină dependenţi. „Sunt atent să nu cad pe panta dependenţei. Pot să intervină perioade în care norocul te părăseşte şi atunci eşti tentat să pariezi mai mult, ca să-ţi recuperezi ce ai pierdut”, mărturiseşte Mugurel Abrudean. El joacă la pariuri de 4 ani şi spune că i s-a întâmplat să câştige sume frumoase. „Petrec ore bune studiind rezultate, clasamente, formaţii, minute în care se marchează”, adaugă arădeanul. Psihologii susţin că acest fenomen este tipic perioadelor de criză financiară, când oamenii sunt atraşi de mirajul câştigului şi tentaţia e atât de mare încât nu îşi dau seama că pot să facă depresie în cazul unor rezultate sub aşteptări.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite