Noapte albă la shopping

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Reducerile „Sexy in the City” au făcut din mall cel mai populat loc al oraşului. Evenimentul i-a determinat pe oameni să încerce să prindă cu orice preţ, dar mai ales cu unul cât mai redus, ofertele magazinelor.

Cozile nu au o rezonanţă plăcută pentru români. Totuşi, în noaptea de sâmbătă spre duminică mii de timişoreni au hotărât să-şi petreacă cea mai lungă seară a week-end-ului la coadă în Iulius Mall. Au făcut asta pentru reducerile, de maximum 70 la sută, oferite cadou de magazine, doar pentru câteva ore.

Shopping de performanţă

Parcarea din faţa centrului comercial s-a extins până aproape de Calea Lipovei. În mall s-a făcut shopping de performanţă. Pe lângă preţurile mici, oamenii au fost atraşi şi de evenimentele desfăşurate pe trei scene amenajate în interior. Alexandra Ungureanu & Crush au deschis seria de concerte, iar ultima reprezentaţie le-a aparţinut băieţilor de la Simplu. Prezentările de modă, care au scos la rampă zece tineri designeri timişoreni, le-au oferit celor prezenţi piese de vestimentaţie casual şi de seară.

Atracţia preţurilor cu minus în faţă a fost atât de mare, încât mulţi s-au pregătit dinainte pentru marea cheltuială. „În ultima săptămână, am avut vânzări destul de mici. Asta, pentru că oamenii au aşteptat să prindă reducerile din noaptea de sâmbătă spre duminică”, a povestit o proprietară a unui magazin din Iulius Mall.

Cele mai populare magazine au fost tot cele din clasa de mijloc în ceea ce priveşte preţurile, precum Terranova. Însă reducerile destul de mari practicate şi de brand-uri poziţionate în limita superioară, cum sunt Stefanel, Irina Schrotter sau Bata au creat un trafic mai intens decât de obicei în magazinele respective.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite