Trabantul electric, ultima găselniţă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Marin Dobre  şi mecanicii care au construit trabantul electric
Marin Dobre şi mecanicii care au construit trabantul electric

După ce a uimit România cu excentrica limuzină Trabant şi cu primul Trabant decapotabil, gălăţeanul Marin Dobre vrea să dea o nouă lovitură pe piaţa auto: Trabantul electric.

El spune că ideea i-a venit, în afara pasiunii pentru celebra maşină germană, de la scumpirile repetate ale carburanţilor. Dobre a cumpărat de pe Internet, cu 2.400 de euro, un kit de conversie a maşinilor clasice în automobile electrice.

„L-am comandat şi l-am primit tocmai din China. Acest kit este compus dintr-un motor electric de tracţiune şi de echipament care reglează viteza. Tot în pachetul primit din China se afla şi o pedală de acceleraţie", a povestit inventatorul. 

A cumpărat, tot pe Internet, opt baterii pe care a mai plătit 2.600 de euro, ajungând astfel la o investiţie de 5.000 de euro. „Este un vehicul nepoluant şi extrem de silenţios. În plus, atunci când stai la semafor, nu consumi curent absolut deloc. Este un autovehicul construit şi gândit pentru oraş. Este primul automobil electric din România, cu care voi merge în două săptămâni la RAR Bucureşti, pentru omologare", a spus Dobre.

Colecţie impresionantă

Marin Dobre are toate modelele fabricate până acum: Trabant 601 pe care l-a transformat în Cabrio şi Trabant 1,1 cu motor de Volkswagen Polo, de asemenea, transformat în Cabrio. Piesa de rezistenţă este însă limuzina Trabant, pe care  a făcut-o anul trecut.

„Maşina este lungă de şase metri şi a fost construită din trei maşini Trabant", a declarat Dobre. 

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite