Facturi tardive la gaze

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Tot mai mulţi consumatori casnici sunt nemulţumiţi de faptul că primesc facturile de la E.ON Gaz cu întârziere.

Zeci de botoşăneni au primit, în ultima lună, cu mari întârzieri facturile de la E.ON Gaz. Abonaţii casnici se plâng că au primit facturile la câteva zile după ce le expiraseră data scadentă. „Nu am primit factura de la E.ON Gaz şi atunci m-am dus singură la sediu pentru a vedea dacă a fost emisă şi cât am de plătit. Aşa am aflat că a fost emisă şi că am de plătit 170 lei. Data scadentă era 12 ianuarie, iar factura a venit abia pe 14 ianuarie”, a declarat Elena Rotariu, botoşăneancă. Reprezentanţii companiei au evitat să comenteze situaţia. „Noi distribuim facturile prin proprii salariaţi. Nu ştiu de ce ajung târziu, dar vom face verificări”, a declarat Corneliu Zaiţ, purtătorul de cuvânt al E.ON Gaz Moldova. Acesta a îndrumat oamenii nemulţumiţi să facă sesizări scrise companiei pentru a putea fi efectuate verificări punctuale. Şi conducerea Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (OJPC) Botoşani îi îndeamnă pe abonaţi să facă reclamaţii. „Voi încerca să am luni sau marţi o discuţie cu cei de la E.ON pentru a lămuri acest aspect”, a afirmat Mihai Ţurcanu, şeful OJPC.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite