Drum de ţară între Timişoara şi Dumbrăviţa

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Şoferii îşi rup maşinile în şoseaua cu gropi pe patru benzi pentru că muncitorii aşteaptă primăvara ca să toarne asfalt la temperaturi optime .

Şoseaua Timişoara – Giarmata a fost făcută praf de muncitorii de la  Societatea de Întreţinere şi Reparaţii Drumuri Timişoara, o firmă din Sânandrei angajată de Consiliul Judeţean Timiş pentru extinderea drumului de la două la patru benzi de circulaţie. Azi dimineaţă, la ora 9, nu era nici urmă de muncitor în zonă. Nu existau nici indicatoare rutiere, nici semafoare ori muncitori care să dirijeze traficul pe şoseaua transformată în şantier. „Ei sunt obligaţi să semnalizeze lucrările. Avem oameni care fac controale zilnic pe teren. Nu au fost probleme cu semnalizarea”, a declarat Adam Crăciunescu, vicepreşedintele Consiliului Judeţean Timiş. Şoseaua arată ca un drum de ţară, iar şoferii care nu vor să îşi rupă maşinile nu pot circula cu mai mult de 10 km/h. Muncitorii au turnat, noaptea trecută, primul strat de asflat pe o singură bandă: cea din mijlocul drumului. Şoferii care circulă pe ambele sensuri se înghesuie pe aceeaşi bandă asfaltată, riscând să se lovească frontal cu maşinile. „E ca în vestul sălbatic. Toţi circulăm pe acceaşi bandă. Care-i mai slab de înger cedează când vede că îi vine o maşină din faţă”, a spus Marian Drăgan, un şofer aflat în zonă. 

Lucrările nu vor finalizate la termen

Sătenii din Dumbrăviţa sunt nemulţumiţi de stadiul lucrărilor. „În vară l-au asfaltat prost pe două benzi. Şi s-a umplut rapid de gropi. Acum l-au distrus. Au făcut cratere, dar nu le asfaltează. E supărat tot satul pe muncitori. Lucrează ca nişte melci”, a spus Ioan Gheţa, un pensionar din Dumbrăviţa. „Durează mai mult, dar la sfârşit cred că o să arate bine”, a menţionat Szilagzi Geza, un alt locuitor din Dumbrăviţa.

Termenul de finalizare a lucrării din Dumbrăviţa este 12 decembrie. Însă nu va fi respectat, anunţă vicepreşedintele CJT. „Nu se vor termina lucrările. Vom turna un strat de protecţie, ca să nu mai fie gropi. Însă stratul de uzură nu poate fi turnat decât în primăvară. E nevoie să fie între 7 şi 10 grade ca să se prindă bine”, a mai spus Adam Crăciunescu.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite