Cu ce mai vrea Facebook să-şi fidelizeze utilizatorii

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Compania Facebook va lansa în curând pe reţeaua de socializare cu acelaşi nume servicii de muzică online Rdio, MOG şi Spotify, având drept scop creşterea timpului petrecut de utilizatori, potrivit unor surse apropiate, citate de Reuters.

Se aşteaptă ca Facebook să anunţe lansarea platformei muzicale în conferinţa anuală a grupului, "f8", dedicată dezvoltatorilor, care va avea loc în 22 septembrie.

Deşi Facebook este cea mai populară reţea socială din lume, având mai mult de 750 milioane de utilizatori, fondatorul său Mark Zuckerberg vrea să mărească timpul petrecut de utilizatori în reţea.

"Ei lucrează pe o platformă pentru muzică al cărei obiectiv este de a crea un ţesut conjunctiv pentru fani", a declarat o persoană apropiată discuţiilor.

Şi blogul Mashable, specializat în reţele sociale, a scris că utilizatorii vor putea să asculte muzică pe site-ul facebook.com, care va servi ca platformă pentru mai multe servicii muzicale online.

"Nu avem nicio noutate de anunţat", a spus un purtător de cuvânt al Facebook, contactat de AFP.

"Majoritatea celor mai importante servicii de muzică online sunt integrate în Facebook şi suntem permanent în discuţii cu partenerii noştri pentru a îmbunătăţi" aceste produse, a mai spus purtătorul de cuvânt.

Pentru moment, site-ul propune aplicaţii ce permit postarea online a cântecelor.

Potrivit unor specialişti, valoarea de piaţă a Facebook este de 100 miliarde de dolari.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite