Cu dragostea afişată pe tricouri

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Cu dragostea afişată pe tricouri
Cu dragostea afişată pe tricouri

Imprimarea unui mesaj pe obiecte costă între 15 şi 50 de lei. Mesajele cel mai des inscripţionate pe tricouri, feţe de pernă sau chiar pe fulare sunt cele de dragoste urmate de fotografiile de cuplu sau pozele cu copii.

Cadourile inedite sunt la Alba Iulia, la fel ca şi în alte oraşe ale ţării, la mare căutare. Cei care vor ceva special, dar care se poate realiza cu un buget rezonabil, aleg să personalizeze tricouri sau alte obiecte, pe care mai apoi le oferă celor dragi. Inscripţionarea unei poze sau a unui mesaj poate costa, în funcţie de complexitate, mărime sau caracterele folosite între 15 şi 50 de lei.

Perne cu fotografii de cuplu

Tinerii sunt cei care trec cel mai des pragul magazinului de inscripţionat tricouri şi alte obiecte, din apropierea clădirii Prefecturii din Alba Iulia. „Noi avem şi xerox şi facem şi ştampile. Avem şi alte formulare pentru care ne caută albaiulienii. Inscripţionările însă sunt solicitate mai ales de tineri“, a spus Mihai Piţu, care lucrează la magazinul din Alba Iulia. Cel mai des pe tricouri apar texte de genul „Te iubesc“, dar şi mesaje amuzante sau versuri din melodii.
„Împlinim un an de căsătorie şi nu îmi permit un cadou foarte scump pentru soţul meu. M-am gândit la un tricou simplu, cu un text care să însemne ceva pentru noi. Va fi o poză de la nuntă şi textul «Romeo and Juliet». E vorba despre melodia celor de la Dire Straits. Am deschis dansul la nunta noastră, pe această piesă. E o amintire frumoasă pentru noi“, a spus Sabina Arsu (29 de ani). Pozele sunt inscripţionate adesea şi pe alte obiecte cum ar fi feţele de pernă. „Pozele sunt, de obicei, decupate şi aşezate într-o inimioară pe care scrie şi «Te iubesc!»“, a mai spus Mihai Piţu.

Firmele şi ONG-urile inscripţionează sloganuri

Nu doar tinerii îndrăgostiţi vor să transmită mesaje personalizate. Firmele şi organizaţiile neguvernamentale, care militează pentru protecţia mediului sau care îşi îndreaptă atenţia asupra copiilor sau a bătrânilor, personalizează şi ei materialele pe care le folosesc mai apoi în acţiunile lor. „Am participat la mai multe marşuri care promovau viaţa sănătoasă şi, de asemenea, sportul şi mersul pe bicicletă. De fiecare dată am primit câte un tricou care avea inscripţionată data acţiunii şi un slogan cum ar fi «Fii verde în felul tău» . Îmi place tricoul şi l-am mai purtat şi cu alte ocazii“, a spus Rareş Manta (22 de ani).

Evenimente



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite