Clientul nostru, fraierul nostru

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Clientul nostru, fraierul nostru
Clientul nostru, fraierul nostru

O băimăreancă a fost purtată trei zile după un produs gratuit de la Schwarzkopf. După ce a fost apostrofată de un angajat al hipermarketului Kaufland şi a făcut trei drumuri degeaba, Lucia Bărbulescu a depus o plângere la Protecţia Consumatorului.

O băimăreancă ispitită de promoţia la produsele pentru păr de la Schwarzkopf a cumpărat dintr-un hipermarket din Baia Mare două produse. Ea nu a primit însă al treilea produs - cadou, aşa cum o anunţa promoţia. „Am cumpărat două vopsele de păr, iar pe produs scria că voi primi un al treilea produs pentru îngrijirea părului, după casele de marcat. Dar acolo nu am găsit pe nimeni”, spune Lucia Bărbulescu.
În plus, şeful de raion, în loc să îşi ceară scuze a apostrofat-o spunând: „Şi în alte locuri se mai întâmplă aşa ceva, iar asta nu mi se pare o atitudine potrivită.” „Mă aşteptam să mi se ceară scuze şi să primesc produsul”, spune femeia nemulţumită.

Promoţie cu orar

Pentru că nu a primit produsul promis, a venit şi a doua zi la magazin, la ora 13.00, aşa cum s-a înţeles cu reprezentanţii magazinului. Nu a avut noroc pentru că, aşa cum arăta programul promoţiei afişat la departamentul informaţii al magazinului, produsul-cadou se dădea între orele 9.00 - 12.00 şi între orele 16.00 - 20.00. A treia zi, băimăreanca a venit din nou, de data aceasta în timpul programului. Tot degeaba. „Orarul a fost pus după sesizarea mea şi arăta că promoţia
este evalabilă dimineaţa între orele 9.00 - 12.00 şi între orele 16.00 - 20.00, numai că azi (ieri - n.r.) am venit la ora 10.00 şi tot nu era nimeni aici”, mai spune ea. „Nu e vorba de valoare, ci de felul în care sunt tratată ca om. Mă simt înşelată şi umilită”, explică ea.

Explicaţii şi justificări

Directorul magazinului, Mihai Contras, a precizat că între magazinul Kaufland şi distribuitorul care face promoţia este o relaţie contractuală, iar responsabilitatea lui este limitată în acest caz. „Mie îmi pare rău pentru că e un prejudiciu de imagine pentru magazinul nostru. Promoterii ar trebui să fie aici, fără doar şi poate”, a completat el.
Reprezentantul distribuitorului produselor Schwarzkopf, Attila Molnar, a fost însă mult mai rezervat în declaraţii. Referitor la faptul că, deşi era ora din intervalul orar afişat şi nu era nimeni acolo, acesta a avut o explicaţie. „De azi s-a schimbat programul. Nu se mai vine decât după-amiaza”, a arătat el. Acesta i-a oferit femeii un produs care însă nu a fost acceptat. „Nu mă mai interesează produsul, ci am venit aici doar să văd până unde merge neseriozitatea vostră”, a arătat ea.

Reclamaţie la Protecţia Consumatorului

Băimăreanca păcălită de promoţia produselor de păr s-a prezentat la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor unde a înregistrat o sesizare. „Urmează să verificăm la faţa locului cele sesizate”, a precizat Adolf Hauler, directorul adjunct de la Protecţia Consumatorului.

Evenimente



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite