Braşovul şi-a făcut brand turistic

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În perioada 11- 15 martie, autorităţile braşovene se vor prezenta la Târgul Internaţional de Turism de la Berlin cu un brand nou, menit să atragă mai mulţi vizitatori la poalele Tâmpei.

Cu sloganul „BRAŞOV BE.LIVE IT”, conceput în engleză tocmai pentru a putea fi adresat audienţei internaţionale, sunt transmite două mesaje importante, pentru că poate fi tradus prin „Fii şi trăieşte Braşovul“, dar şi „Crede în Braşov“, a explicat directorul Asociaţiei de Promovare şi Dezvoltare a Turismului din Judeţul Braşov, Ionuţ Gliga, unul dintre coordonatorii brandului.

La standul amenajat la târg, patru artişti de muzică populară vor interpreta cântece braşovene, o artistă va confecţiona păpuşi tradiţionale, iar vizitatorii vor putea degusta mâncăruri specifice zonei.

Braşovul s-a mai prezentat la astfel de evenimente, dar nu a avut un brand. „Anul trecut am fost şi la Târgul de la Berlin şi la cel din Moscova, dar mai mult în prospectare, prezentând vizitatorilor doar broşuri, hărţi şi pliante informative”, a precizat Ionuţ
Gliga.

Evenimente



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite