Bogdan Naumovici: "Nu ştiu dacă există produsul «Carpathians garden»"

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Bogdan Naumovici, director de creaţie la agenţie de publicitate Communication Ideas, spune că e dificil să comenteze noul slogan şi noul logo atâta timp cât nu cunoaşte foarte bine conceptul noului brand de ţară.

"În primul rând, eu nu ştiu dacă există produsul «Carpathians garden», despre care se vorbeşte în slogan. Dacă acest produs există, fie că e vorba de Transilvania, fie că e vorba de o altă zonă din ţară care să aibă anumite avantaje, de la pârtii de schi la ape minerale, atunci mi se pare OK să promoveze această grădină din Carpaţi. Dar în cazul acesta trebuie să vină cu o continuare, să spună concret despre ce e vorba, că de asta e brand de ţară. Doamne fereşte să se limiteze doar la un slogan şi la un logo. Eu m-aş bucura ca ei să fi găsit ceva, un produs pe care să-l promoveze", spune publicitarul.

Acesta precizează însă că poate exista şi o altă variantă, în care sloganul să fie conceput la modul general. "Dacă produsul «Carpathians garden» nu există şi sloganul se referă la România la modul general, fără însă să se concentreze pe ceva concret, mai bine lăsau sloganul vechi, «Land of choice»", crede Naumovici.

"Oricum, eu cred că sloganul nostru pentru brandul de ţară ar trebui să fie cel cu capra vecinului. Şi să încercăm să facem interesantă chestia asta", conchide publicitarul.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite