Băcăuanii, exasperaţi de E.ON Moldova

0
Publicat:
Ultima actualizare:

curent, iar pentru repararea lor trebuie scoase sume serioase din buzunar.Compania E.ON Moldova va plăti despăgubiri numai dacă plângerile vor fi depuse la sediul său în termen de trei zile şi

curent, iar pentru repararea lor trebuie scoase sume serioase din buzunar.
Compania E.ON Moldova va plăti despăgubiri numai dacă plângerile vor fi depuse la sediul său în termen de trei zile şi dacă se pot prezenta acte de proprietate pentru ele, acte pe care mulţi nu le mai păstrează. Nemulţumirile sunt în tot judeţul. Curentul electric se opreşte nu numai o dată pe zi, iar despre cei de la dispecerat oamenii nu au tocmai cuvinte "de bine". Se plâng că sunt trataţi "de sus", expeditiv, asta în cazul în care reuşesc să ajungă să li se răspundă la telefon.
Chiar şi edilii Bacăului se plâng de tratamentul celor de la E.ON. Viceprimarul Constantin Scripăţ a declarat că e foarte greu de comunicat cu ei şi că "vrem servicii de bună calitate. Sunt probleme la iluminatul public, la reţelele de distribuţie de interes public. Noi suntem deschişi dialogului, dar dacă vor continua aşa, sunt variante ca pe viitor să-i tratăm ca pe oricare societate comercială". În prezent, compania E.ON nu plăteşte chirie pentru firele şi stâlpii de pe domeniul public. Lucian Luca, purtătorul de cuvânt al E.ON-ului, este convins că din octombrie situaţia se va schimba. "Serviciile se vor îmbunătăţi după ce vom demara unele lucrări de izolaţie şi de defrişare". Despre problemele oamenilor, el afirmă că e puţin probabil ca şocurile de curent să fie atât de puternice încât să le "prăjească" aparatura electrică şi electrocasnică. Dar dacă, totuşi, se stabileşte că este vina E.ON-ului, Lucian Luca îi asigură pe cetăţeni că vor avea aparatele reparate în termen de 14 zile.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite