Aproape 200.000 de vizitatori, zilnic în hipermarketuri

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Compania de cercetare psihologică de piaţă Brand Behavior Research & Data a realizat, în luna februarie a acestui an, la comanda Monopoly Media, un studiu referitor la numărul de vizitatori

Compania de cercetare psihologică de piaţă Brand Behavior Research & Data a realizat, în luna februarie a acestui an, la comanda Monopoly Media, un studiu referitor la numărul de vizitatori din două dintre cele mai importante reţele de hipermarketuri din Bucureşti: Cora (Pantelimon şi Lujerului) şi Carrefour (Orhideea, Feeria, Colentina şi Militari). Cele două reţele de hipermarketuri au un număr mediu zilnic de vizitatori de 150.000 de persoane. Astfel în toată reţeaua Carrefour Bucureşti vin aproape 200.000 de vizitatori, în timp ce în Cora vin aproximativ 150.000 de persoane. Cele mai mari multe persoane vin la cumpărături, potrivit studiului, în weekend.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite