Accidentul de pe Copou a băgat frica în vatmani

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Accidentul în care au fost implicate trei tramvaie ale Regiei de Transport a băgat frica în vatmanii ieşeni. Toate tramvaiele care circulă pe Copou merg cu viteză foarte mică. Ancheta cu

Accidentul în care au fost implicate trei tramvaie ale Regiei de Transport a băgat frica în vatmanii ieşeni. Toate tramvaiele care circulă pe Copou merg cu viteză foarte mică. Ancheta cu privire la cauzele producerii accidentului va fi finalizată, cel mai probabil, în cursul săptămânii viitoare. Până atunci, vatmanul care conducea vagonul implicat în accident a fost suspendat.
Dacă înainte tramvaiele care circulau pe Copou aveau, uneori, şi 40-50 de km pe oră, acum merg cu o viteză foarte mică, iar vatmanii sunt atenţi la orice automobil care le-ar putea ieşi în cale. "Nu le-am impus restricţii de viteză pe acel traseu, dar sunt cu toţii mai atenţi, pentru a preveni pe viitor astfel de incidente", a declarat Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP. Între timp, la depoul regiei, ancheta care încearcă să elucideze cauzele accidentului este în plină desfăşurare. Niciunul dintre membrii comisiei de anchetă nu doresc să facă vreo declaraţie, înainte de a prezenta raportul final. Cu toate acestea, mai mulţi specialişti ai RATP sunt de părere că vatmanul s-a pierdut cu firea şi a scăpat de sub control vagonul. "A acţionat frâna pe bază de aer comprimat, în loc să acţioneze întâi frâna electrică şi patinele. În acel moment, roţile s-au blocat, dar tramvaiul nu s-a putut opri pentru că are aderenţă mică. Pur şi simplu a alunecat ca o sanie", a explicat unul dintre angajaţii RATP. Până la finalizarea cercetărilor, şefii regiei au dispus ca Adrian Afrăsinei, vatmanul implicat în accident, să nu mai conducă niciun tramvai. Acesta îi va ajuta pe anchetatori să stabilească cauzele accidentului.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite