Un copac plantat pentru fiecare maşină vândută

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Porsche România şi Ministerul Mediului au lansat o campanie pentru refacerea perdelei verzi din jurul Bucureştiului Fiecare maşină Volkswagen vândută în România va însemna un nou copac

Porsche România şi Ministerul Mediului au lansat o campanie pentru refacerea perdelei verzi din jurul Bucureştiului

Fiecare maşină Volkswagen vândută în România va însemna un nou copac plantat, au declarat ieri reprezentanţii Porsche România, la lansarea ultimelor modele de autoturisme ecologice. Copacii vor fi plantaţi în Bucureşti, pentru a reface perdeaua verde din jurul Capitalei, şi în judeţul Olt, unde există riscul deşertificării.

Românii pot cumpăra, începând de ieri, primele autovehicule ecologice şi economice lansate de Porsche. Reprezentanţii firmei spun că, pentru fiecare autoturism vândut de Porsche, Volkswagen sau altă marcă, vor planta câte un copac. Proiectul plantării copacilor se va deşfăşura împreună cu Ministerul Mediului, ai căror consultanţi îi vor ajuta pe reprezentanţii Porsche să găsescă locurile cele mai potrivite de plantare.

"Nu contează cât va costa, noi vom cumpăra atâţia arbori cât vor fi necesari", a declarat Brent Walmar, manager general al Porsche România. Acesta estimează că vor fi plantaţi cel puţin 53.000 de copaci pe an, pentru toate autoturismele vândute de Porsche în România.

Filtru de particule standard

Modelul lansat ieri se numeşte Passat BlueMotion şi e dotat cu un motor hibrid Turbo Diesel de 77kw/105 CP. Automobilul consumă doar 5,1 litri la 100 km, faţă de 5,5 litri cât consumă clasa din care face parte fără ajutorul motorului electric.Tot ieri a mai fost lansat modelul Variant, cu un consum de 5,2 litri.

Autovehiculele nou-lansate au un nivel de emisii de dioxid de carbon de 136 g/km, ceea ce reprezintă o valoare de top pentru autoturismele din clasa medie. În plus, în sistemul de control al emisiilor a fost integrat un filtru de particule, ca dotare standard.

Reprezentanţii Porsche spun că modelul BlueMotion se distinge printr-un consum de 3,9 litri de carburant la 100 kilometri şi emisii de CO2 de 99 g/km.Constructorii maşinilor spun că valorile mici înregistrate pentru nivelul de emisii au fost obţinute prin reglarea continuă a motorului în timpul rulării. Şi grila radiatorului a fost modificată, fiind adăugat un spoiler. Aceste modificări au redus valorile rezistenţei aerodinamice cu 12,2-12,5%.

Denumirea autoturismelor

Reprezentanţii Porsche spun că denumirea de BlueMotion a fost dată deoarece "Blue" (albastru) e culoarea Volkswagen, iar "Motion" (mişcare) e expresia principiului de mobilitate orientată spre viitor. Albastrul reprezintă apa şi aerul, elementele care trebuie protejate, iar obiectivul folosirii maşinilor este protejarea resurselor planetei pentru generaţiile viitoare.

Treptat, BlueMotion va deveni o siglă a calităţii care reprezintă economia, fără a compromite plăcerea de a conduce. Până la sfârşitul anului vor fi lansate pe piaţa românească şi alte modele BlueMotion: Polo, Golf, Golf Variant, Golf Plus, Jetta, Touran.

Pentru fiecare maşină vândută, vom planta câte un copac. Estimăm că vom planta aproximativ 53.000 de
copaci.
Brent Walmar,
manager Porsche România

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite