Tot mai mulţi clienţi, nemulţumiţi de bănci

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În urma sesizărilor făcute, ieri, de ziarul "Adevărul", privind modul în care tranzacţiile eşuate efectuate prin card îi pot lăsa pe posesorii lor fără bani, reacţiile cititorilor

În urma sesizărilor făcute, ieri, de ziarul "Adevărul", privind modul în care tranzacţiile eşuate efectuate prin card îi pot lăsa pe posesorii lor fără bani, reacţiile cititorilor noştri nu au întârziat să apară. Indignaţi şi nemulţumiţi, numeroşi clienţi ai băncilor au postat pe site-ul nostru comentarii şi propriile lor experienţe neplăcute privind plata prin card sau retragerile de numerar de la bancomat.

Lege pentru protecţia consumatorului

"Am fost într-un supermarket cu soţia, a încercat să achite cu cardul, însă plata i-a fost refuzată, atunci am plătit eu. A doua zi în contul soţiei nu erau 110 lei. Am mers la bancă, i-am explicat situaţia şi i-am zis că vreau să merg la comerciant să-mi restituie suma, la care doamna mi-a zis că ei nu sunt de vină şi că trebuie să completeze soţia o cerere şi îi vor pune banii în cont după 45 de zile.

Banii mei şi nu-i pot utiliza când vreau? Astea sunt băncile, ţepe adevărate, ai întors capul şi ţi-au furat banii", susţine Alex, unul dintre cititorii noştri. Neregulile din sistemul bancar au intrat, însă, în vizorul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC).

Convinşi că în România se simte nevoia adoptării unor reglementări care să protejeze clientul bancar, reprezentanţii ANPC sunt hotărâţi ca până în septembrie să pregătească o lege în acest sens.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite