Un bucureştean a cumpărat un ceas la preţul unei case

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Un bucureştean a cumpărat un ceas la preţul unei case
Un bucureştean a cumpărat un ceas la preţul unei case

EXCLUSIV ONLINE: Se pare că recesiunea nu i-a speriat deloc pe oamenii de afaceri din România care continuă să se răsfeţe cumpărându-şi ceasuri şi bijuterii de lux.

Un om de afaceri din Bucureşti, a cărui identitate nu s-a făcut cunoscută, a cumpărat, recent, de la un magazin Helvetansa din Bucureşti, un ceas marca Daniel Roth, în valoare de 80.000 de euro. Cu banii pe care i-a plătit pe ceas, ar fi putut să îşi cumpere un apartament cu trei camere în Bucureşti, o vilă în sectorul Ilfov sau zece autoturisme marca Dacia Logan. Potrivit lui Adrian Stoican, directorul general al Helvetansa, cumpărătorul ceasului de 80.000 de euro este un om de afaceri din Bucureşti, în vârstă de 50 de ani, care nu este persoană publică şi care nu apare niciodată în presă.

Acest ceas este, însă, „ieftin“ comparativ cu un altul, marca Vacheron Constantin, în valoare de 220.000 de euro, care a fost vândut anul trecut de către acelaşi magazin, unui om de afaceri care avea aceleaşi semnalmente cu cele ale cumpărătorului din acest an.

Vânzările de bijuterii au crescut cu 20%

Piaţa produselor de lux a scăzut, în primul semestru, cu 30- 40%, ca urmare a crizei economice, care i-a determinat pe români să fie mai cumpătaţi, potrivit datelor primite de la principalii competitori. Cu toate acestea, în primele şase luni ale anului, au crescut considerabil vânzările de bijuterii scumpe. „În primul semestru, am înregistrat o creştere de 20% a vânzărilor bijuteriilor de lux marca Boucheron, Piaget şi Chaumet, în timp ce vânzările de ceasuri au scăzut cu aproximativ 40% faţă de anul trecut“, a declarat pentru „Adevărul“, Adrian Stoican, directorul general al Helvetansa, cel mai mare distribuitor din România de ceasuri şi de bijuterii de lux.

Piaţă de 15  milioane de euro

Anul trecut, în România s-au vândut accesorii de lux în valoare de aproximativ 15 milioane de euro, potrivit datelor primite de la distribuitori. Principalii competitori de pe piaţa de profil din ţara noastră sunt companiile Helvetansa, Celini, Galt şi Micrigold.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite