Vodafone România a depăşit pragul de opt milioane de clienţi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Operatorul de telefonie a câştigat, în ultimele 12 luni, 1,47 milioane de noi utilizatori Divizia din ţara noastră a operatorului numărul unu la nivel mondial de telefonie mobilă a

Operatorul de telefonie a câştigat, în ultimele 12 luni, 1,47 milioane de noi utilizatori

Divizia din ţara noastră a operatorului numărul unu la nivel mondial de telefonie mobilă a reuşit, până la finalul lunii iunie, să depăşească pragul psihologic de opt milioane de clienţi. Comparativ cu numărul de clienţi ai Orange înregistraţi la 31 martie, Vodafone se menţinea, în primul trimestru, pe poziţia secundă pe piaţa românească.

Ultimele trei luni au adus, în baza de clienţi a Vodafone România, peste 269.000 de utilizatori. În ultimele 12 luni, Vodafone România a câştigat 1,47 milioane de noi clienţi, reprezentând o creştere de 22,1% faţă de perioada similară a anului precedent.

Veniturile din servicii au crescut cu 26,8%

Operatorul de telefonie mobilă a înregistrat o creştere cu 26,8% a veniturilor din servicii, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent, au declarat, ieri, reprezentanţii companiei. Venitul mediu lunar pe utilizator a urcat de la 14 dolari, în perioada ianuarie-martie a anului în curs, la 15,7 dolari, în al doilea trimestru, pe fondul avansului de la 27,1 dolari la 31,2 dolari în cazul clienţilor cu abonamente şi de la 6,1 dolari la 6,6 dolari la cei cu cartele preplătite.

"Venitul mediu pe utilizator rămâne puternic în cadrul grupului, iar România îşi menţine statutul printre diviziile cu cea mai bună performanţă în cadrul grupului Vodafone", spune Liliana Solomon, preşedinte şi CEO Vodafone România. Clienţii români reprezintă 3,5% din numărul total de clienţi ai companiei în lume.

Clienţii serviciilor pe bază de abonament reprezentau, la sfârşitul lunii iunie, 34,1% din baza totală de clienţi a Vodafone România, iar cei ai serviciilor preplătite, 65,9%, ceea ce indică o creştere de 4,3% a numărului de abonaţi, comparativ cu trimestrul anterior, încheiat la 31 martie 2007.

În urma lui Orange pe primul trimestru

La sfârşitul primului trimestru din 2007, Vodafone se afla în urma competitorului Orange, la o "distanţă" de 317.000 de clienţi. Astfel, în timp ce operatorul francez de telefonie încheia luna martie cu o bază de 8,271 milioane de clienţi, Vodafone raporta 7,954 milioane de clienţi.

Anul fiscal 2006 - 2007 a fost încheiat în luna martie de Vodafone cu venituri totale de 1,369 miliarde de dolari (1,062 miliarde de euro), în creştere cu 28% faţă de anul fiscal precedent. La nivelul grupului, Vodafone a anunţat, ieri, că veniturile au urcat cu 7,5%, la 8,3 miliarde de lire sterline (17,03 miliarde de dolari). Excluzând achiziţiile, creşterea organică a veniturilor a fost de 4%, deoarece competiţia acerbă de pe pieţele precum cea din Germania şi Italia a umbrit evoluţia puternică din Spania şi Marea Britanie.

"Am început anul financiar cu bine, cu o evoluţie bună în Europa de Est, Orientul Mijlociu, Africa, Asia şi regiunea pacifică, prin care am contracarat problemele aduse de pieţele europene", susţine Arun Sarin, directorul general. Compania a mai spus că noile afaceri din India şi Turcia au adus o creştere a veniturilor puternică în acest an faţă de cel precedent, care, în monedele locale, a urcat cu 50, respectiv 32%.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite