Vânzările din hipermarketuri, în cădere liberă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Vânzările din hipermarketuri, în cădere liberă
Vânzările din hipermarketuri, în cădere liberă

Cumpărătorii au început să fie mai atenţi la preţuri şi la ce achiziţionează din hipermarketuri.

Dovada o face faptul că principalii competitori de pe piaţa internă de retail şi-au micşorat ritmul de creştere în acest an.

Vânzările Metro în Europa de Est au scăzut, în primul semestru al anului, cu 12% faţă de aceeaşi perioadă din 2008, ajungând la 7,3 miliarde de euro.

„Economiile ţărilor din estul Europei au fost împovărate de deprecieri masive ale monedelor naţionale, un exod al capitalului străin şi scăderea abruptă a cererii la export din Europa de Vest“, se arată într-un raport al companiei.

Mai puţin şi pentru carrefour

Vânzările din România ale Carrefour au crescut în primul semestru la 532 de milioane de euro, cu doar 4,8% mai mult faţă de aceeaşi perioadă din 2008, însă au consemnat o scădere de 6,1% în termeni comparabili, potrivit datelor companiei.

La nivel de grup, Carrefour a anunţat o scădere de 2% a vânzărilor în primul semestru, la 46,16 miliarde de euro.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite