Tolbă plină cu buget redus

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Peste 10.000 de vizitatori au trecut pragul târgului de vânătoare şi pescuit organizat în acest weekend la Romexpo.

Dar cei mai mulţi dintre ei au venit, au văzut şi... au plecat, fără să scoată vreun ban din buzunar, deşi expozanţii au făcut promoţii semnificative.

„Am făcut discount la discount şi tot degeaba. Prea puţini au cumpărat. A mers mult mai prost decât la ediţia anterioară“, spune Cristian Boca, administrator al Baracuda, companie care comercializeză articole de pescuit. Lucrurile nu au stat la fel pentru toţi expozanţii.

„Ne-am creat foarte multe contacte şi am reuşit chiar să vindem pe loc un număr semnificativ de produse, asta în condiţiile în care am venit cu ceva aproape necunoscut pe piaţa românească - zgărzi electronice pentru dresajul câinilor“, spune Dan Marius, reprezentant al firmei Dog Trace în România.

Organizatorii cred că târgul a fost un succes. „Au fost oameni care au cheltuit zeci de milioane pe scule specifice“, spune Paul Măgureanu, brand managerul Expoaventuri.

Societate



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite