Teme pentru noul şef al judeţului Mureş

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Noul prefect, Marius Paşcan, a depus azi jurământul, şi are deja obiective pe 2009. Prefectura pregăteşte fişe individuale pentru evaluarea angajaţilor

Noul prefect Marius Paşcan a depus azi la prânz jurământul de Investire. El are 30 de ani, şi a lucrat în administraţie din anul 2000, în cadrul Primăriei
Târgu-Mureş. Paşcan are câteva obiective stabilite pentru noul an, prevăzute în raportul instituţiei pe 2008, făcut public ieri.
Conform documentului amintit, procesul de descentralizare a serviciilor publice derulat în anii 2006, 2007 şi 2008 prin înfiinţarea Oficiilor prefecturale la Sighişoara, Reghin şi Târnăveni va continua şi în anul 2009, prin intensificarea activităţii acestor oficii în teritoriu, dar şi prin descentralizarea a cât mai multe dintre serviciile deconcentrate, prin deschiderea de birouri sau puncte de lucru în teritoriu.
„Sunt câteva servicii ce erau prevăzute pentru 2009 să fie deschise în teritoriu, de exemplu Registrul Auto Român are condiţiile şi aprobarea pentru a funcţiona şi la Reghin”, ne-a declarat fostul prefect Felicia Pop. Totodată, este necesară actualizarea patrimoniului municipiilor, oraşelor şi comunelor în ceea ce vizează domeniul public şi privat precum şi urgentarea demersurilor de evidenţiere a acestora în cărţile funciare.

Miza pe parteneriate

Managerii Instituţiei Prefectului consideră că ar fi benefic să fie realizat un parteneriat cu instituţiile de învăţământ superior cu profil juridic, economic, administraţie publică şi management, pentru voluntariat şi crearea unei reţele de selecţie a personalului nou, precum şi perfecţionarea acestuia. Alte obiective prevăzute pentru noul mandat sunt: extinderea aplicării softului privind activitatea de secretariat şi de rapoarte şi registre, actualizarea buletinului informativ al instituţiei în conformitate cu prevederile Legii nr. 544/2001 date fiind şi modificările legislative ce au survenit în 2008 în ceea ce priveşte organizarea instituţiei şi pentru creşterea vizibilităţii instituţiei, o preocupare pentru perfecţionarea personalului, dar şi pentru suplimentarea cu 2 - 3 posturi la serviciul public regim permise de conducere şi înmatriculări a vehiculelor (jurist, secretariat, n.r.).
De asemenea, va fi promovat un sistem ce va include ca instrumente de lucru pentru evaluarea personalului fişe individuale de monitorizare a activităţii personalului la nivelul serviciilor publice comunitare - pentru optimizarea activităţii serviciilor pubice.

Sfaturi

Fostul prefect, Felicia Pop, susţine că actuala administraţie va trebui să continue descentralizarea şi unele proiecte începute de vechea echipă. „Continuarea procesului de descentralizare a serviciilor publice este un obiectiv important, care are în vedere, eficientizarea serviciilor oferite cetăţenilor, soluţionarea în timp real a tuturor problemelor şi a demersurilor acestora”, a arătat Pop, care crede că noului prefect îi va fi greu din cauza contextului economic.

Societate

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite