Tata Motors a intrat pe piaţa românească

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Producătorul indian de automobile Tata Motors a intrat pe piaţa românească, importul şi distribuţia mărcii fiind preluate de compania Gold&Platin din Iaşi, care va dispune, până la

Producătorul indian de automobile Tata Motors a intrat pe piaţa românească, importul şi distribuţia mărcii fiind preluate de compania Gold&Platin din Iaşi, care va dispune, până la sfârşitul anului, de o reţea naţională de 18 dealeri. "Vom distribui marca Tata atât prin cele şase showroomuri proprii din Moldova, cât şi prin alte 12 unităţi pe care le vom deschide în restul ţării în parteneriat cu firme locale", a declarat directorul tehnic al companiei Gold&Platin, Dan Iordache. Firmele cu care vom încheia parteneriate nu trebuie să investească fonduri mari în dezvoltarea de showroomuri complexe, însă vor fi nevoite să adopte semnele vizuale de identificare a mărcii frunizate de Gold&Platin. Oraşele vizate pentru noi puncte de vânzări sunt Cluj-Napoca, Arad, Oradea, Timişoara, Târgu-Mureş, Craiova, Râmnicu-Vâlcea, Piteşti, Ploieşti, Braşov, Sibiu şi Deva. Compania a intrat pe piaţă pentru început cu modelul de teren Pick-up, urmând ca în următoarele două luni să fie comercializată întreaga gamă de modele Tata - modelele din clasele mini şi mică Indica şi Indigo, precum şi modelul de teren Safari. "Autoturismele vor intra în competiţie, dacă ne referim la preţ, în principal cu Dacia Logan şi cu modelele chinezeşti", au precizat oficiali din cadrul companiei.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite