Târgu Mureş: Cum trimiteţi actele la AJOFM, prin mail

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Doar un sfert din agenţii economici depun electronic declaraţiile privind evidenţa angajaţilor. AJOFM a făcut publică modalitatea de trimitere a actelor prin email.

Agenţia Judeţeană pentru  Ocuparea Forţei de Muncă Mureş informează că 25% din agenţii economici din judeţul Mureş depun declaraţiile privind evidenţa nominală a asiguraţilor la bugetul de şomaj  pe cale electronică. “Solicităm angajatorilor transmiterea declaraţiilor lunare la bugetul asigurărilor pentru şomaj prin e-mail la adresa: declaratie@ajofm.mures.rdsnet.ro”, a precizat directorul Reghina Fărcaş.

Instrucţiuni privind transmiterea declaraţiilor lunare prin e-mail: 

Este necesară comunicarea în scris din partea angajatorului a adresei de e-mail de la care urmează să fie transmisă declaraţia către AJOFM; la un e-mail se va transmite declaraţia pentru o singura firmă, pentru o singură lună; de la aceeaşi adresă de e-mail se pot transmite declaraţii pentru mai multe firme; la preluarea declaraţiilor, aplicaţia atribuie un număr de înregistrare unic fiecărei declaraţii, care se transmite prin e-mail. Dacă declaraţiile sunt eronate, se transmite un e-mail care conţine erorile constatate.

Informaţii referitoare la modul de transmitere prin e-mail a declaraţiilor luanare la bugetul asigurărilor pentru şomaj le puteţi obtine accesând sitte-ul A.J.O.F.M Mureş la adresa: www.ajofm.mures.rdsnet.ro.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite