TRENDspotting, un nou concept
0Ajuns la cea de-a patra ediţie, P&G Beauty Club a prezentat, miercuri seara, tendinţele sezonului primăvară-vară 2006, în viziunea şi interpretarea specialiştilor săi. Noile tendinţe au fost
Ajuns la cea de-a patra ediţie, P&G Beauty Club a prezentat, miercuri seara, tendinţele sezonului primăvară-vară 2006, în viziunea şi interpretarea specialiştilor săi. Noile tendinţe au fost ilustrate cu ţinute şi accesorii create de nume cunoscute ale modei româneşti - Irina Schrotter, Dan Coma, Wilhelmina Arz, Irina Marinescu, ştefan Pelger, Mihaela Glăvan - şi prezentate de specialişti recunoscuţi ai industriei de frumuseţe: Ovidiu Buta, jurnalist de modă, Ana-Maria Gorgoneţu, make-up artist, şi Roxana Oprea - hair-stylist. P&G Beauty Club le-a oferit participanţilor şansa de a fi parte integrantă a unui nou concept în lumea modei: acela de a face TRENDspotting, conceptul care defineşte de la sine ceea ce reprezintă P&G Beauty Club: posibilitatea de a fi printre acei puţini care ştiu deja, care dau tonul şi creează tendinţe.