Stolojan vrea sa "vanda" la export imaginea ecologica a Romaniei

0
Publicat:
Ultima actualizare:

"Care ar fi cele trei lucruri la care v-ati gandi atunci cand este vorba despre Romania?", a fost una dintre intrebarile puse participantilor la dezbaterea pentru definirea conceptului de "Brand al

"Care ar fi cele trei lucruri la care v-ati gandi atunci cand este vorba despre Romania?", a fost una dintre intrebarile puse participantilor la dezbaterea pentru definirea conceptului de "Brand al Romaniei". Agentia de Strategii Guvernamentale, organizatoarea intalnirii, a lansat provocarea mai multor functionari ai statului, cat si jurnalistilor prezenti la discutii. Astfel, s-a constituit un grup de lucru din care fac parte Theodor Stolojan, Mircea Geoana, Claudiu Saftoiu, precum si reprezentanti ai societatii civile, grup care are sarcina sa aleaga criteriile dupa care va fi selectata firma de consultanta. Theodor Stolojan, fost prim-ministru, actual consilier prezidential, a recunoscut ca, atunci cand a fost intrebat, i-a fost foarte greu sa enumere trei motive pentru care ii place Romania. De aceea, considera fostul premier, trebuie sa identificam adevaratele valori romanesti. "Avem datoria sa le spunem oamenilor ca si aici este un loc de trait. Trebuie sa multiplicam exemplul unei firme romanesti care a spart o piata occidentala, prin produsele ecologice pe care le vinde. Astfel de companii avem datoria sa promovam", a mai spus Theodor Stolojan.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite