Spune-mi cu ce parfum iti dai, ca sa-ti spun daca iesi presedinte

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Unul dintre cei mai cunoscuti specialisti din Rusia in probleme de imagine, Ekaterina Egorova, ii invata pe politicieni cum pot sa intre pe sub pielea electoratului. Ea sustine ca nu numai imaginea

Unul dintre cei mai cunoscuti specialisti din Rusia in probleme de imagine, Ekaterina Egorova, ii invata pe politicieni cum pot sa intre pe sub pielea electoratului. Ea sustine ca nu numai imaginea exterioara este importanta, ci si... mirosul. Daca un om politic este asociat cu un miros de bautura, de tigara scumpa, atunci nu va fi niciodata votat, deoarece aceste "miresme" sunt incompatibile cu statutul de lider. Egorova sustine ca au priza la public acei politicienii care miros a paine si a curat, nu a sapun scump, ci a lamaie. Aceasta mai sustine ca cei care isi doresc o cariera politica trebuie sa evite aromele orientale, dulci si grele. Nu vor fi votati nici cei care se prezinta in fata alegatorilor in costume Armani sau alte marci scumpe. Acestia vor fi mai bine priviti in posturi executive. In campaniile electorale este bine ca politicianul sa opteze mai degraba pentru tinuta sport si culorile deschise. Egorova sustine ca in relatia cu electoratul cosmetica nu ajuta. "Interior, un om politic trebuie sa nutreasca telurile si valorile alegatorilor. Si-a schimbat vestimentatia, a coborat in strada. Si ce daca? Fie emani un fluid de lider, fi nu. A vorbi cu omul simplu inseamna a-i descifra codul si a-i spune exact ce vrea sa auda" , subliniaza ea. De regula, barbatii frumosi, curtati, nu sunt perceputi ca lideri, ca oameni cu o vointa puternica, este de parere Egorova.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite