În Spania şi în Italia, diavolul se îmbracă de la Dolce&Gabbana

0
Publicat:
Ultima actualizare:

După scandalul cu privire la greutatea minimă pe care trebuie să o aibă manechinele în Spania, marca Dolce&Gabbana dă şi ea de bucluc, din cauza ultimei campanii publicitare, care s-a lovit

După scandalul cu privire la greutatea minimă pe care trebuie să o aibă manechinele în Spania, marca Dolce&Gabbana dă şi ea de bucluc, din cauza ultimei campanii publicitare, care s-a lovit nas în nas cu cenzura spaniolă. Deşi îşi pusese bine la punct noua serie de reclame, casa italiană Dolce & Gabbana a decis în sfârşit să îşi retragă afişele publicitare din Spania, asta după ce a fost acuzată de "violenţă macho-istă" de Institutul Spaniol pentru Protecţia Femeii, raportează Agenţia France Presse. Ca să nu rămână mai prejos, autorităţile din Italia au interzis şi ele campania publicitară, începând cu data de 6 martie. Se pare că socoteala de acasă pe care Dolce & Gabbana şi-a făcut-o pentru luna martie nu a mers conform planului, campania nefiind cel mai inspirat cadou de Ziua femeii. Reclama cu pricina prezintă o femeie ţintuită la pământ de un bărbat <> , pe jumătate gol, sub privirile lacome ale altor trei bărbaţi. Concluzia criticilor nu lasă loc de-ntors, aceştia sfătuind doamnele să sancţioneze brandul de haine, refuzând să mai cumpere vreodată produse Dolce & Gabbana. Cât despre Institutul de Reglementare a Campaniilor Publicitare din Italia, campania trebuia să fie cenzurată pentru că <> , înfăţişând-o într-o <> .

Replica celor doi stilişti nu a întârziat să apară: <> , se spune în comunicatul oficial de presă. Campania pentru colecţia de prêt-à-porter primăvară-vară a şocat şi guvernul italian: Barbara Pollastrini, ministru pentru şanse egale, a acuzat chiar reclama că <> . Nimeni nu a luat însă în calcul faptul că, cu câteva luni înainte, campania publicitară la colecţia pentru bărbaţi înfăţişa acelaşi gen de scenă, dar între bărbaţi. Afişele au trecut aproape neobservate, deşi nu erau cu nimic mai puţin <> . Stăm noi şi ne întrebăm, cum e atunci cu <<şansele egale>> ?

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite