Sindicate, soferi si pietoni dezbat cu patima prevederile noului Cod Rutier

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Prezentarea proiectului noului Cod Rutier, in ziarul nostru de ieri, a starnit interesul sindicatelor soferilor, dar si al oamenilor obisnuiti, pietoni sau conducatori auto. in legatura cu acest

Prezentarea proiectului noului Cod Rutier, in ziarul nostru de ieri, a starnit interesul sindicatelor soferilor, dar si al oamenilor obisnuiti, pietoni sau conducatori auto. in legatura cu acest subiect, Constantin Palade, presedintele Federatiei Transportatorilor de Persoane si Marfuri, ne-a declarat in exclusivitate ca in principiu nu este de acord cu noul Cod Rutier, existand inca divergente asupra unor capitole, articole si chiar puncte din proiect. Palade a subliniat necesitatea "adaptarii noului proiect al Codului Rutier romanesc la cel european, considerand ca in forma in care se prezinta actualul proiect nu face altceva decat sa stranga biruri si taxe". Va prezentam in continuare si cateva dintre opiniile cititorilor editiei on-line a ziarului Adevarul. Alex: Cred ca este o chestie buna, insa as fi adaugat si niste amenzi mai puternice pentru pietoni. Ar fi fost interesant sa fie penalizati si ei cu puncte, iar cand depasesc un anumit numar sa nu li se dea voie sa mai iasa din casa decat insotiti. Manu: Sa vedem aplicarea! Spaga va trona. Este acum mai puternica. Ioan: Nu stiu cum este reglementat acel control de rutina facut de politisti. Un politist poate opri in mod nejustificat pe cine vrea el. In mod normal cand sunt oprit de politie trebuie sa-mi spuna de ce m-a oprit. In localitatile mici, unii politisti efectiv stau la panda si opresc pe toata lumea poate gasesc ceva de care sa se lege pentru a da amenzi. Cineva: Responsabilizarea pietonilor este binevenita. Numai in Romania am vazut o asa regula, cum era inainte, cand pietonul te sfida fara granite. Imi amintesc ca, anul trecut cand am fost in Bucuresti, in dreptul unei piete, in dreptul unei zebre, desi era culoarea rosie, un ciorchine de pietoni priveau ca sacalii, pe jumatate in strada, asteptand sa aiba sansa de a trece, netinand cont de culoarea semaforului, de stresul soferilor. Noua schimbare este binevenita. De asemenea, numai in Romania am vazut suspendare de permis pentru culoarea rosie. in mai toate tarile civilizate se merge pe principiul fluidizarii circulatiei si a sanctionarii manevrelor intentionate... Cicero: Foarte important de stabilit reguli clare in legatura cu distanta intre autovehicule. Sunt conducator auto de 25 de ani, iar una dintre cele mai deranjante situatii se intalneste atunci cand lasi o distanta corespunzatoare, vine cineva din spate si se inghesuie in locul respectiv, mai ales cand circuli in sudul tarii. Anonimous: Ceea ce nu este ca in alte tari sunt punctele de penalizare la 10-20 km/h in plus. Dar hai sa zicem ca trebuie pusa ordine in circulatie si definirea "distantei corespunzatoare fata de vehiculul din fata". In plus, ma intreb cat timp "tin" punctele de penalizare (adica dupa cat timp se duc inapoi la "zero").

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite