România va avea 40 de malluri, în numai trei ani

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Proiectele depăşesc de patru ori ca suprafaţă ceea ce există acum pe piaţa imobiliară O nouă generaţie de malluri este pe cale să apară şi în România. În următorii trei ani

Proiectele depăşesc de patru ori ca suprafaţă ceea ce există acum pe piaţa imobiliară

O nouă generaţie de malluri este pe cale să apară şi în România. În următorii trei ani sunt anunţate proiecte de centre comerciale care depăşesc de patru ori ca suprafaţă ceea ce există acum pe piaţa imobiliară.

Mai mult, noile malluri nu mai sunt reamenajări ale unor foste magazine-mamut ale epocii comuniste, gen Unirea Shopping Center, ci presupun construcţii în totalitate noi, similare celor care împânzesc în prezent Polonia, Ungaria sau Cehia.

Capitala, sub media metropolelor europene

Comparativ cu celelalte capitale din Uniunea Europeană, Bucureştiul dispune în continuare de o ofertă limitată de spaţii comerciale moderne, raportat la numarul de locuitori. "În acest moment, stocul de spaţii în centre comerciale moderne din Capitală cuprinde aproximativ 150.000 de metri pătraţi, însemnând o raţie de 0,07 mp/capita, situaţi în principal în zona de centru, centru-sud. Această valoare este foarte scăzută comparativ cu alte capitale din Uniunea Europeană", afirmă Aurora Voiculescu, senior consultant în cadrul Departamentului de retail al DTZ Echinox. Cu toate că beneficiază de prezenţa populaţiei cu cele mai mari venituri din Capitală, zona de nord nu este deservită încă de un centru comercial modern. Anul 2007 va aduce însă puţine noutăţi în Bucureşti.

Încă 8.000 de metri pătraţi la Bucureşti Mall

Vor fi daţi în folosinţă încă 8.000 de metri pătraţi în Bucureşti Mall şi va fi inaugurat Băneasa Shopping City, un proiect ce scoate pe piaţă peste 65.000 de metri pătraţi. Majoritatea proiectelor anunţate atât în provincie, cât şi în Capitală vor fi finalizate după anul 2008.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite