Renault a readus Dacia in lumea buna a automobilului

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Unul dintre cele mai semnificative momente ale implicarii investitorilor francezi in economia Romaniei s-a produs recent. Lansarea la Paris si Bucuresti a noului model de autoturism, Dacia Logan.

Unul dintre cele mai semnificative momente ale implicarii investitorilor francezi in economia Romaniei s-a produs recent. Lansarea la Paris si Bucuresti a noului model de autoturism, Dacia Logan. Evenimentul a insemnat practic readucerea marcii Dacia in lumea buna a automobilului. Si nu oricum. Prin larga mediatizare a evenimentului (la lansarea de la Paris au participat 500 de ziaristi din 30 de tari), Renault a facut un lobby exceptional nu atat pentru Uzinele Dacia din Pitesti, cat pentru mediul de afaceri din Romania. Renault si-a propus ca la orizontul anului 2010 sa produca cel putin 700.000 de automobile de tip Dacia Logan. Anul viitor, la Colibasi urmeaza sa iasa de pe linia de montaj un numar de 200.000 de autoturisme. Marca Dacia Logan concretizeaza o promisiune a celebrului constructor francez care dateaza din 1998. Autoturismul care va relansa, fara doar si poate nu doar uzinele din Arges, ci va avea un efect de antrenare deosebit asupra industriei orizontale sunt destinate pietelor din Europa de Est, Asia si America de Sud. Prin Dacia Logan, Renault a castigat un pariu considerat atat din punct de vedere tehnologic, dar si economic, imposibil, acela de a realiza o masina moderna, fiabila la un pret extrem de redus si care corespunde inaltelor standarde ale Uniunii Europene. Pentru aceasta s-au investit deja 500 de milioane de euro si s-au organizat cursuri de perfectionare pentru tehnicieni si muncitorii romani, care s-au intins pe durata a peste 1 milion de ore de studiu.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite