Protecţia Consumatorilor plimbă contractele Astral

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a solicitat furnizorului de servicii de comunicaţii prin cablu SC Astral Telecom SA ca până la începutul lunii martie să modifice

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a solicitat furnizorului de servicii de comunicaţii prin cablu SC Astral Telecom SA ca până la începutul lunii martie să modifice mai multe clauze din contractele încheiate cu consumatorii. Societatea va fi nevoită să mărească literele, să specifice în contract o perioadă în care acesta este valabil, în loc de "durata nedeterminată", iar decizia de reînnoire a contractului să fie luată de client, în funcţie de opţiunile sale. Contractul va trebui să mai specifice şi ce se întâmplă în cazul neprimirii facturilor, independent de voinţa beneficiarului.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite