Pro TV, marele câştigător al calificării Stelei
0Calificarea Stelei în Liga Campionilor va aduce avantaje financiare şi Pro TV. Postul din Pache are drepturile transmisiei meciurilor din Liga Campionilor pe următorii trei ani după ce a
Calificarea Stelei în Liga Campionilor va aduce avantaje financiare şi Pro TV. Postul din Pache are drepturile transmisiei meciurilor din Liga Campionilor pe următorii trei ani după ce a câştigat licitaţia la care au mai participat şi TVR, Antena 1 şi Realitatea TV. UEFA impune transmiţătorilor un număr de sponsori ale căror reclame au obligaţia să le difuzeze în cadrul transmisiilor.
Anul acesta, sponsorii sunt Sony Play Station, Ford şi Heineken. Aceştia vor primi câte două spoturi per transmisie. Restul spaţiului rămâne să fie vândut firmelor din România la un rate card care va fi dezvăluit cumpărătorilor pe 7 septembrie, în cadrul unui eveniment special. Anul trecut, preţul de strigare a fost de 3.000 de euro per spot, dar preţurile vor creşte anul acesta. Spaţiul publicitar de la meciurile Stelei va fi vândut într-un pachet separat, foarte probabil la un preţ mai mare. Postul de televiziune, conform regulilor UEFA, poate alege aproximativ 50% din meciurile pe care le transmite, restul fiindu-i impuse.